بین الملل

فناوری رسوب‌گیر و رسوب‌زدا راهکاری برای پاکسازی حوضچه‌های آب

جلال میرزایی کاندیدای کلیدی و شرکت کننده در مرحله دوم رویداد دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» در گفت و گو با خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا. دستگاه تسویه حساب و حذف رسوبات بیان می کند: این دستگاه با آب شرب، حوضچه های صنعتی و کشاورزی همراه بوده و برای پمپاژ و انتقال آب کاربرد دارد. این روش باعث حذف رسوبات، جلبک ها و … شده و آب را کاملا سالم و قابل شرب می کند. ورود

وی افزود: تجهیزات ته نشینی و رسوب زدایی از رشد، رشد و آلودگی جلبک ها جلوگیری می کند، بنابراین نیروی انسانی نیازی به این کار ندارد. بلکه دستگاه به صورت خودکار این فعالیت ها را انجام می دهد و نیازی به اپراتور ندارد.


بیشتر بخوانید:

ارزان ترین نرخ ها و بسته های اینترنت را با «قیمت» مقایسه کنید

طراحی صنعتی و ساخت ماشین آلات تولید “منسوجات خانگی”.


طراحان و سازندگان تجهیزات فرونشست و رسوب زدایی با حمایت مرکز توسعه واحد فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم گفت: از این دستگاه برای نظافت ورودی حوض و انتقال آب سالم استفاده می شود. حرکت آب مشکل دارد. این دستگاه از رشد و رشد جلبک ها جلوگیری می کند.

میرزایی گفت: با توجه به اینکه در حوزه آب کار می کنم همیشه با این مشکلات مواجه هستم که باعث شد ایده ساخت و ساخت این دستگاه در ذهنم ایجاد شود و این یک عامل بود.

او اضافه کرد: برای کاهش مقیاس و حذف جلبک ها، باید ایستگاه را ببندید و از زور استفاده کنید. بنابراین ما هم زمان و هم پول را از بین می بریم، اما رسوب زداها و حذف کننده های جلبک این کارها را به طور خودکار انجام می دهند.

طراحان و سازندگان تجهیزات رسوب زدایی و رسوب زدایی مرحله دوم رویداد عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کردند: این رویداد به جذب حامیان و سرمایه گذاران کمک می کند. کمک به کشاورزی صنعتی سنتی و همچنین آب آشامیدنی.


بیشتر بخوانید:

ساخت حفاظ مرکزی برای ساختمان های با ویژگی های خاص

عایق هایی که جایگزین گچ در صنعت ساختمان شده است


به گزارش آنا، دومین رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» بستری برای ایجاد استارتاپ ها با معرفی تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت های حوزه فناوری و نوآوری در این دانشگاه در نظر گرفته شده است. برای بزرگداشت چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه، 1000 گروه تحقیقاتی و زیرساخت، 1000 ایده و استارت آپ و 1000 شرکت فناوری و خلاق برنامه ریزی شده است.

مرحله دوم این رویداد ملی (عصر امید) به مدت چهار روز از هشتم تا یازدهم خرداد 1401 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و بخشی از فعالیت 40 ساله دانشگاه آزاد اسلامی بود. پزشکی، علوم مهندسی، انسانی و … در زمینه های مختلف آموزش منابع انسانی، فرهنگ و اقتصاد ارائه می شود.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا