غول کرونا تسلیم‌شدنی نیست/ چرا گرفتار موج چهارم شدیم؟

گروه دولتی خبرگزاری آنا-حسین بوذری؛ ویروس کرونا اخیراً در کشور شیوع یافته است ، اعم از پیر و جوان ، زن ، مرد ، کودک ، پسر و دختر ، هدف آن ریه های انسان است و کسانی که بیماری های زمینه ای بیشتری دارند خطر Covid-19 وجود دارد.

غول های کرونا تسلیم نشده اند / چرا موج چهارم را گرفتیم؟

بررسی شرایط شهری و روستایی نشان می دهد که تاج های قوی تری در کیسه ها به سراغ مردم آمده اند.

متأسفانه سویه اصلی کرونا در این کشور از نوع انگلیسی است و این نوع ویروس به مراتب خطرناک تر و کشنده تر از خانواده آن است که نگرانی مردم را 100 برابر کرده است.


بیشتر بخوانید:

کرون برزیل رسیده است؟

راه اندازی رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر شده است + نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران مانند تاج بود

موج چهارم خطرناک کشور

جدول کرونا در شهر گسترده تر شده است

Covid Rebellion-19 این بار بیش از هر زمان دیگری آزار دهنده است

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیسی برافراشته شده است

توفان کوید -19 به ریاست کرونا ، انگلیس


عادی سازی ، رعایت نکردن قوانین بهداشتی ، خرید و سفرهای بی شماری و بی احتیاطی همشهریان نسبت به هشدارهای کارشناسان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و مقامات ارشد همگی غول انگلیس کرونا را بیدار و کشت …

احتمالاً شرایط جغرافیایی و آب و هوایی عواملی بودند که باعث شیوع موج چهارم تاج ، به ویژه تاج انگلیس در این کشور شدند که وضعیت شهری را به رنگ قرمز و نارنجی درآورد. کرونا با گرم شدن هوا از کشور ناپدید می شود ، اما تجربه سال گذشته نشان می دهد Covid-19 بسته به شرایط آب و هوایی نه ضعیف است و نه قوی ، و می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس موذی و خطرناک را از بین برد.

چرا ایران موج چهارم تاج را گرفت؟

شکی نیست که عدم توجه برخی از هموطنان به پروتکل های بهداشتی و خرید و سفرهای بی رویه تأثیر قابل توجهی در شیوع موج چهارم تاج دارد ، اما برخی از اعضای پارلمان تردیدی نیست که برخی از اعضای پارلمان دوباره حضور نمایندگان مجلس را به دلیل سوman مدیریت متهم کرد. ..

صدیف بدری ، نماینده مردم اردبیل در شورای اسلامی در این باره گفت: ستاد ملی کرونا قبل از زمان نوروز باید محدودیت های بیشتری اعمال می کرد ، بنابراین امروز شاهد چنین وضعیت وخیمی نبوده ایم.

او اضافه می کند: کمیته بهداشت شورای مشاوره اسلامی هشدارهای تخصصی را برای اعمال محدودیت در نوروز در ستاد ملی به کرونا داده است ، اما متأسفانه این هشدارها جدی گرفته نشد.

در همین راستا ، بسیاری از اعضای شورای مشورتی اسلامی ، دولت و ستاد ملی کرونا را عامل شرایط فعلی می دانند و معتقدند که در زمینه مدیریت بیماری بیماری کرونا قلب تصمیمات درستی اتخاذ نشده است.

در این راستا ، طرحی برای بررسی عملکرد ستاد ملی تاجگذاری پارلمان برای شفافیت در مدیریت کرونا و در آینده ، زنجیره انتقال Covid-19 توسط ساکنان بهالستان و ستاد ملی کرونا مهم است.

از طرف دیگر ، عدم مدیریت و تنظیم مناسب بازار دام باعث ازدحام جمعیت در خطوط مرغ و روغن شد و این مشکل باعث تسریع در انتشار Covid-19 شد.

برخی از هموطنان ما باید با فرارسیدن نوروز به خارج از کشور سفر می کردند و به محض ورود به کشور قرنطینه می شدند ، که مطمئناً بر شدت موارد و مرگ و میر تأثیر می گذاشت ..

غول های کرونا تسلیم نشده اند / چرا موج چهارم را گرفتیم؟

به گفته کارشناسان ، ویروس خانوادگی در حال انجام است و نسبت افراد مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب زیاد است ، بنابراین کسانی که دوره خانواده را گذرانده اند باید بیشتر مراقب باشند ، این یک هشدار برای خانواده است.

ایلام بحران را رد کرد

سهل انگاری و عادی بودن دو عاملی است که طی چند روز و هفته گذشته ایلام را آزار داده است.

هیچ شهر زرد و آبی در ارم وجود ندارد ، 9 شهر در این ایالت قرمز و سه شهر نارنجی هستند.

متأسفانه ظرفیت بخش ICU بیمارستان ایلام کامل است و مسئولان باید این مسئله را جدی بگیرند.

استان هرمزگان همچنان قرمز است و افراد مسن قربانیان جدیدی می شوند

طی چند روز گذشته ، تعداد شهرهای قرمز و نارنجی در هرمزگان افزایش یافته است ، مراسم عروسی و عزاداری برگزار شده است و ورود مسافران نوروزی به استان باعث شده هرمزگان بیشتر در وضعیت قرمز قرار بگیرد. دولت

تعداد بستری شدن و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان های استان هرمزگان در حال افزایش است ، طی 24 ساعت گذشته دو زن 56 و 66 ساله در بندرعباس و دو زن 69 و 70 ساله در میناب داشته اند. بندرلنگه ، 88 ساله مرد ، در اثر بیماری بیماری کرونا قلب درگذشت.

آمار استان سن رزابی ترسناک نگران کننده است

در استان نوروز ، که مسافران زیادی وجود دارد ، وضعیت نسبت به روز قبل بدتر است و تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در حال افزایش است.

حتی نگران کننده تر ، بیشتر عروق بیماری کرونا به ویروس انگلیسی آلوده شده اند.

کنترل تاج در اردبیل دشوارتر شده است

با افزایش روزافزون سفرها به اردبیل ، این کشور نیز در معرض خطر است و سهل انگاری ، عادی بودن و زندگی خانوادگی می تواند میزان بیماری عروق بیماری کرونا قلب را به طور روزانه افزایش دهد.

استان خراسان جنوبی به وضعیت بسیار خطرناکی رسیده است

شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی به طور چشمگیری افزایش یافته است ، در دو هفته گذشته 106 نفر در این ایالت پذیرفته شده اند.

مطالعات بیش از 65٪ موارد پیوند بای پس عروق بیماری کرونا را گزارش کرده اند که می تواند بروز Covid-19 را در روزهای آینده افزایش دهد.

شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند کدامند؟

طی سه روز گذشته ، رنگ آمیزی شهرها بسیار نگران کننده شده است ، بطوریکه شهرهای سرخ از 88 شهر و شهرستان به 257 شهر افزایش یافته اند. در همین حال ، تعداد شهرهای نارنجی از 139 شهر به 129 شهر افزایش یافته است.

طبق بررسی های آماری ، تعداد شهرهای زرد نسبت به دو روز گذشته به شدت کاهش یافته است ، در سه روز گذشته تعداد شهرهای زرد 198 بوده است ، اما در دو روز گذشته تعداد شهرهای آبی به 51 رسیده است. روز به روز به صفر نزدیک می شود. به 11 کاهش یافت.

نمودار زیر میزان مرگ و میر روزانه تاج ایران در هر میلیون نفر را نشان می دهد. همانطور که در نقشه زیر نشان داده شده است ، ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین سرانه مرگ و میر در برابر تاج را دارد ، با نرخ سرانه در اثر مرگ و میر تاج 3.23٪.

آخرین وضعیت شریان کرونر این کشور / پایتخت ایالت قرمز شده است / کرونا هر روز بی رحمانه تر از دیروز است

طبق آمار امروز (10 آوریل) ، تمام مراکز ایالتی قرمز هستند و وضعیت وخیم است.

نام شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و متخلفان به ترتیب 1 میلیون تومان و 500000 تومان جریمه می شوند. لطفا اینجا را بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا