بین الملل

عکس| تیراندازی و گروگانگیری در کلیسایی در آفریقای جنوبی 5 کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، پلیس و ارتش آفریقای جنوبی پس از دریافت گزارش شلیک در شعبه كلیسای بین المللی پنتاكوستا در زولبكوم ، وارد صحنه شدند و چهار قربانی را در یك خودرو پیدا كردند. .. آنها به ضرب گلوله کشته شدند ، اجساد کرم سازی شدند و نگهبانان در یک ماشین دیگر تیراندازی شدند. در این حادثه شش نفر دیگر زخمی شدند.

به نقل از انگلیس دیلی میل ، پلیس را گروگان گرفته و ظاهراً مردان ، زنان و کودکان ساکن در کلیسا نجات یافته اند. مشخص نیست که چند نفر در آنجا بودند.

به گفته پلیس ، دلیل حمله مسلحانه به این کلیسا می تواند درگیری بین اعضای این کلیسا باشد. این یکی از بزرگترین و ثروتمندترین کلیساها در آفریقای جنوبی است.

پلیس تصویری از این حادثه را در توییتر خود منتشر کرد ، که نشان می دهد بیش از 10 مرد که با اسلحه روی زمین گذاشته و تسلیم شدند. به گفته پلیس ، پاسخ نیروهای امنیتی از خونریزی بیشتر در جریان این حادثه جلوگیری کرد. پلیس ضد شورش روز جمعه به تظاهرات حمله كرد و صدها نفر از معترضین را با كامیون از بین برد.

به گفته رسانه های محلی ، این اولین بار نیست که شاخه ای از یک کلیسای این منطقه در سالهای اخیر در معرض چنین صحنه خشونت قرار گرفته است. در سال 2018 ، یک روزنامه محلی از درگیری پس از درگذشت رئیس جمهور کلیسا در فوریه 2016 خبر داد.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا