بین الملل

ضربه جدید به دولت اسرائیل/کابینه بنت به سقوط نزدیک‌تر می‌شود

دو عضو، وزیر کشور اسرائیل و کنست، قصد دارند از حزب یمینا به رهبری نخست وزیر خارج شوند.

به گزارش مجله خانواده، روزنامه معاریو نوشت: وزیر کشور اسرائیل، آیلت شاکید، جنبش را با نیر اورباخ، نماینده کنست (پارلمان اسرائیل)، افری کارا، عضو کنست و معاون وزیر رهبری کرد. اعضای حزب یمینا به رهبری نخست وزیر نفتالی بنت، آنها یک دولت صهیونیستی هستند و قول داده اند که این حزب را ترک کنند.

این روزنامه می نویسد: شکید، اورباخ و کارا در پشت صحنه با هم آشنا شده اند که جزئیات آن فاش نشده است، اما پیش بینی می شود که آنها از بنت جدا شده و یک حزب مستقل تاسیس کرده اند.

دو عضو، شکید و کنست، اجازه می‌دهند که ائتلاف حاکمیتی کنونی دوام چندانی نداشته باشد، و به یک سوم اعضای گروه اجازه می‌دهند بدون از دست دادن پارلمان یا حقوق سیاسی خود را ترک کنند و یک گروه مستقل تشکیل دهند. من معتقدم که طبق قانون این امکان وجود دارد. انجام دادن. غیر از حزب یمینا.

به گفته منابع نزدیک به اعضای راست‌گرای کنست، سه هدف تعیین‌شده در حال حاضر برای هرکدام براساس توانایی‌هایشان است، به‌ویژه برای اورباخ که ساخت و ساز در شهرک‌های ساحل غربی را ترویج می‌کرد و هشدار دیگری صادر می‌کرد. چیزی ما در تلاش هستیم تا دولت در این مورد به عنوان شرط ماندن در ائتلاف دولتی تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا