بین الملل

شورش اسیران فلسطینی علیه قوانین زندان/ بنت: برای مقابله با هر سناریویی آماده‌ایم

در حالی که مناطق مختلف فلسطین شاهد تجمعات و تجمعات اعتراضی در همبستگی با اسرای فلسطینی بودند ، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد تل آویو آماده رویارویی با هر سناریویی است.

نفتالی بنت ، نخست وزیر اسرائیل ، وزیر جنگ ، وزیر کشور ، رئیس ستاد ارتش و دیگر مقامات امنیتی اسرائیل وضعیت پرداخت فعلی را بررسی خواهند کرد.

بنت توضیح داد که آنچه در زندان دولت اتفاق افتاد جنبه های زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد و مدعی شد که تل آویو آماده برخورد با هر سناریویی است.

چهارشنبه شب ، در بحبوحه افزایش تنش در برخی از زندان های اسرائیل ، سازمان اسرای جنگی فلسطین اعلام کرد که زندانیان به حقوق زندان اعتراض کرده و به حقوق آنها ظلم کرده اند.

باشگاه اسرای فلسطینی همچنین گزارش داد که بسیاری از زندانیان زندان مگید پس از انتقال اشغالگران از جنبش جهاد اسلامی به زندان های دیگر ، چندین بند این زندان را مورد تیراندازی قرار دادند.

این باشگاه اعلام کرد که مقامات رژیم اشغالگر برای سرکوب اسرای فلسطینی در زندان نقاب به دنبال کمک نظامی بوده اند.

این باشگاه همچنین تاکید کرد که “تنش ها در زندان های مختلف اسرائیل به دنبال اقدامات ظالمانه علیه اسرای فلسطینی گسترش یافته است”.

باشگاه گفت که نیروهای ویژه اسرائیل به تعدادی از زندانیان حمله کرده و آنها را شکنجه کرده و تعدادی را به زندان های دیگر منتقل کرده اند و همه زندانیان این زندان ها با این اقدامات ظالمانه مقابله کرده اند.

رادیو نظامی رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که حدود 30 سرباز از لشکر طیباتی برای مقابله با تنش ها در مناطق مختلف زندان نقاب به زندان آورده شده اند.

مدیر زندان صهیونیستی اعلام کرد: همه پس از اخراج زندانیان منطقه 6 زندان نیگاب از این منطقه منتقل شدند.

زندانیان نقاب این کار را در اعتراض به ظلم و شکنجه زندانیان انجام دادند.

دولت می گوید می تواند وضعیت زندان نقاب را کنترل کند و مدعی است که اعتراضات زندانیان ممکن است به سایر زندان ها نیز سرایت کند و آنها تیم هایی را برای سرکوب آنها می فرستند.

در پی سرکوب وحشیانه زندانیان در زندان های نقاب و مجدو ، آژانس اطلاعات زندانیان از گروه های حقوق بشری و صلیب سرخ خواست تا فوراً اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا