بین الملل

زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار گروه محلی خبرگزاری آنا در نطنز ، زنگ بازگشایی مهد کودک ها ، مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه در دانشگاه سما اسلام آزاد در واحد نطنز به صدا درآمد.

زنگ بازگشایی مدرسه شعبه نطنز به صدا درآمد

در این مراسم ، جشنواره گل برای دانش آموزان جدید در مدرسه نیز برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی نطنز در این مراسم گفت: از کیان خالصانه و با تمام وجود در خط مقدم و آرمانهای انقلاب اسلامی مطیع فرمانروایان بزرگ انقلاب بود. سرمان را خم می کنیم.

زنگ بازگشایی مدرسه شعبه نطنز به صدا درآمد

حسین بوجری گفت: “”

تلاش برای بیان خلاقیت و توانایی های اجتماعی دانش آموزان

وی اظهار می دارد: با حمایت کامل دانشگاه ، کارکنان مدرسه سما متعهد به ارتقاء سطح آموزش و پرورش خلاقیت و توانایی های اجتماعی دانش آموزان هستند.

نطنز ، مدیر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: “با مجوز ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش ، آموزش را مستقیماً آغاز خواهیم کرد.”

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز گفت: دانشگاه متعلق به مردم نطنز است و این وظیفه دانشگاه است که از منابع و امکانات دانشگاه به نحو احسن برای خدمت رسانی به مردم استفاده کند.

بوجاری گفت: وی افزود: علاوه بر انجام فعالیت های آموزشی مرتبط با مقطع کارشناسی ارشد ، واحد نطنز دانشگاه آزاد اسلامی یک منطقه خدماتی برای آموزش ابتدایی است و ما قصد داریم در آینده نزدیک یک دبیرستان را به خدمات جامع آن اضافه کنیم.

انتهای پیام / 4078/4117 /

دکمه بازگشت به بالا