بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا در خصوص رویداد سراسری مرحله دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در دلوران آوار جدید آسان کار، ساخت پیشگیری ویژه است. دستگاه‌ها، درمان Halx و Elgas، ساخت شیشه‌های جلو برقی با کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کردند و یک گروه تحقیقاتی برای رهبری گروهی که در این رویداد کار می‌کردند تشکیل شد.

وی در خصوص فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلران در سال گذشته گفت: برجسته ترین فعالیت فرهنگی دانشگاه برپایی نمایشگاه عکس سالدار دلها و برگزاری مراسمی واحد بین حوزه و دانشگاه است. شهادت «دکتر مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به راهیان نور برنامه فرهنگی لشکریان دلوران امسال قدردان شجاعت سرلشکر شهید چگولوند و میزبانی مرحله دوم انقلاب در خرداد 1401 هستند.


بیشتر بخوانید:

رشته تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دلوران آغاز می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوران برجسته ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این دانشگاه را در سال 1400 بیان می کند: منابع طبیعی دلوران و این جابه جایی رو به اتمام است. “

50 هکتار زمین برای تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی مجوز

مسئولان ادامه دادند: طرح توجیهی ایجاد درآمد غیر شهروندی با توجه به توان بوم گردی شهرستان برای تایید به سازمان مرکزی ارسال شد، سه ایده با گروه پژوهشی تهیه و برای شرکت در رویداد مرحله دوم دانشگاه ارسال شد. کتاب های درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شده است. منتظر مجوز برای برگزاری این دوره ها هستیم.

انصاری پور با ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوران در حوزه آموزشی گفت: جذب دانشجو در زمینه درک بومی، ثبت نام دانشجوی کارشناسی ارشد در نیمسال گذشته سال گذشته که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و ثبت نام بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته یکی از فعالیت های آموزشی است. و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور یکی از برنامه های 1401 واحد دلوران می باشد.

وی بیان می کند: وی ادامه داد: در سال گذشته ارائه انواع وام های دانشجویی برای جذب دانشجو یکی از برجسته ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوران در سال گذشته بود و مهم ترین رویداد این دانشگاه، برگزاری دوره کارشناسی ارشد فراگیر با جذب دانشجو است. آینده. “

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا