بین الملل

روزنامه نگار حامی دولت مصر: مرسی جاسوس سرویس اطلاعات آمریکا بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، روزنامه نگار و عضو شورای ملی مطبوعات مصر ، سامیدین العابدین در حمایت از رئیس جمهور فعلی عبدال فتح آروشیسی ، رئیس جمهور پیشین محمد مرسی را “جاسوس آمریکا” نامید. توضیح داد

توسط “الاهرامزین العابدین برنامه تلویزیونی “علی مسئولیت پذیری” را صدا می کندتصنیف تصنیف“ما باید پشت رئیس جمهور و پلیس و همه نهادهای کشور باشیم … ما برای کمک به کشور نیاز به رسانه های جنگ داریم … ما چند کشور با ما می جنگند ما باید مسئولیت را به عهده بگیریم. ” ما نباید بی طرف باشیم. “ما مانند ارتش و پلیس ، ما باید قربانی کنیم.”

زین العابدین ، ​​محمد مرسی را جاسوس توصیف کرد و گفت: [۲۰۱۳] انقلاب واقعی بود. [اتفاقات] 25 ژانویه [که به سقوط دولت حسنی مبارک منجر شد] “حمله به مصر توسط سازمانهای اطلاعاتی برنامه ریزی شده بود ، اما ارتش و ملت ما قدرتمند هستند.”

“ما هنوز در جنگ هستیم … [محمد] “Morcyal Ayat یک جاسوس اطلاعاتی ایالات متحده است و نام وی جلیم است. او دانشمند مصری عبدالکادیر هرمی را به آمریکایی ها کشاند. دکترای وی. این پاداش خیانت است ، که ماهیت گروه های تروریستی است. ”

وی همچنین رئیس جمهور ترکیه ، رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه و محمد مرسی ، مهمترین حامیان منطقه را مورد انتقاد قرار داد و ادعا كرد كه وی “فاحشه خانه” ایجاد كرده است.

این خبر همچنین در وب سایت خبری CNN USA (عربی) قرار داشت ، اما وقتی این خبر را مرور کردم ، محتوای آن حذف شد و متن اخبار CNN غیرقابل دسترسی شد. (هنوز مشخص نیست که آیا این یک مسئله فنی است یا اینکه این خبر از خروجی CNN حذف شده است).


اخبار Google CNN


متن خبری در دسترس نیست


دکمه بازگشت به بالا