بین الملل

روایت نماینده عراقی از توطئه جدید آمریکا علیه الحشد الشعبی

وی در مصاحبه ای با بغداد آلیوم گفت: “واشنگتن تهدید به بستن سفارت در بغداد برای افزایش افكار عمومی در مورد مسئله اضطراب مشكوك در این كشور شده و سناریوی جدیدی را ارائه می دهد.” برای گام بعدی آماده شوید تا قیام مردمی را هدف قرار دهید.

وی با تأکید بر اینکه این کشور در وضعیت آشفتگی امنیتی قرار دارد ، تأکید کرد: “الحشد الشعبی و گروه مقاومت به طور قاطع هرگونه دخالت نهادهای دیپلماتیک در نقض امنیت را رد کرده و در واقع بدنبال جنگ هستند. اگر چنین باشد ، رسماً اعتراف می کنم. ” اعلام کردند.

الحشد الشعبی علیرغم جنگ با بقایای گروههای تروریستی در مناطق حساس و استراتژیک عراق ، پایان داعش در عراق را با مشارکت سایر اعضای ارتش عراق اعلام کرد. ، در چند سال گذشته موفقیت چشمگیری داشته است. وی از داعش خواست تا به نام جنگ با داعش در عراق زنده بماند.

کارشناسان بر این باورند که نقش گروه الحشد الشعب عراق در مبارزه با داعش برنامه های ایالات متحده برای ماندن در عراق و نابودی کشور را مختل کرده است. حمایت رسانه ای آن هدف از تضعیف چهره الحشد و حذف آن از صحنه عراق است.

در همین حال ، مردم عراق وجود نیروهای اشغالگر خارجی را عامل بی ثباتی خود می دانند و به دنبال اقدامات ایالات متحده در ژانویه 2009 و شهید “حاجی کاظم” ، حق حاکمیت عراق را نقض می کنند. -ترور “سلیمانی” فرمانده ارتش کود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن زمان و “ابو”. آلمو هاندز ، یکی از فرماندهان سازمان الهاشد الشعبی در عراق هنگام حمله هواپیمای بدون سرنشین تروریستی آمریکایی ، طرحی را از پارلمان عراق برای خروج نیروهای خارجی از عراق تصویب کرد.

311311

دکمه بازگشت به بالا