بین الملل

روایت فارن پالسی از زنان داعشی در بند زندانی در بغداد

مجله آمریکایی فارین پالیسی گزارشی از وضعیت زنان داعش در زندان الرصافه در بغداد ، پایتخت عراق منتشر کرد.

به گزارش مجله خانواده ، مجله آمریکایی “فارین پالیسی” از وضعیت زنان داعشی در زندان الرصافه در بغداد پایتخت عراق گزارش داد.

در این گزارش آمده است كه 800 زن داعشی محبوس در زندانهای الرصافه از ملیتهای مختلف بغداد 15 سال حبس را به حبس ابد تحمل كرده اند ، حتی برخی منتظر اعدام هستند. ..

طبق سیاست خارجی ، بسیاری از این زنان داعشی هنوز به ایده های ستیزه جویانه گروه تروریستی اعتقاد دارند و آرزو دارند که توسط عنصر داعش به سرعت از زندان نجات پیدا کنند ، اما در بحران اقتصادی و تاجگذاری عراق هستند. اپیدمی آن احتمالاً روند اعزام آنها به خانه را تسریع می کند.

براساس اخبار خاورمیانه ، زنان در داعش شامل شهروندانی از کشورهای مختلف مانند فرانسه ، آلمان ، اردن ، روسیه ، عربستان سعودی ، سوئد ، سوریه ، اوکراین ، جمهوری آذربایجان ، تاجیکستان و ترینیداد و توباگو هستند.

به گفته یک زن داعشی که ماه گذشته با یک مجله آمریکایی صحبت کرده بود ، زنان سه سال در زندان بوده اند ، در ابتدا با کودکان بوده اند ، اما طی سه سال گذشته ، اکثر کودکان به کشورهای خود منتقل شده اند. توطئه برای عضویت در یک گروه تروریستی یا انجام فعالیت هنوز زندانی است.

“اکثر زنان مصاحبه شده در این مجله در ابتدا ادعا کردند که سرزمین مادری برای آنها بی ربط است و برادران داعش به زودی آنها را آزاد خواهند کرد. آنها گفتند که داعش دیگر در بغداد نیست. او به اندازه کافی قدرت حکومت نداشت و بیشتر بقیه نماز ، که اکنون عراقی است ، معتقد بود که این زنان خارجی هستند و دیگر به آنها توجه نمی کنند.

“برخی از زنان داعشی که فرزندان آنها به کشورهای خود بازگردانده شده اند ، خوش بین هستند که عراق آنها را به زودی به عراق اعزام خواهد کرد ، به خصوص به این دلیل که دولت عراق در میان اپیدمی های تاجگذاری و مشکلات اقتصادی در وضعیت اقتصادی دشواری است. خودشه.” ایناهاش.

در همین رابطه ، یکی از زنان مصاحبه شده گفت ، “عراق می خواهد هزینه غذای ما ، امنیت ما را بپردازد و برای همیشه زندگی کند ، یا ما توانایی پرداخت آن را نداریم ، بنابراین در نهایت من معتقدم او به کشور باز خواهد گشت. “

“از زمان شیوع ویروس کرونا ، قضات عراقی صریحاً در مورد بازگرداندن زنان خارجی به کشورهای خود بحث کرده اند. برخی اظهار داشتند که اگر در پایان سال توافق زادگاه زندانیان شود. حتی می گوید این کار انجام خواهد شد. “

در سال 2017 ، سقوط خلافت خودخوانده داعش باعث شد تا عراق بسیاری از زنان داعش را که توسط کودکان توسط کودکان بازداشت شده بودند ، تحت پیگرد قرار دهد ، بسیاری از آنها از کشور فرار کردند و داعش و عناصر جعلی را جعل کردند. با تبلیغات به داعش پیوست. ..

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا