بین الملل

روایت فارن پالسی از زنان داعشی در بند زندانی در بغداد

مجله آمریکایی “فارین پالیسی” از وضعیت زنان داعش در زندان الرصافه در بغداد ، پایتخت عراق گزارش داد.

به گزارش مجله خانواده ، مجله آمریکایی “فارین پالیسی” از وضعیت زنان داعش در زندان الرصافه در بغداد ، پایتخت عراق گزارش داد.

در این گزارش آمده است که 800 زن داعشی بازداشت شده در زندانهای الرصافه از ملیتهای مختلف در بغداد 15 سال زندان و حبس ابد را سپری کرده اند ، حتی برخی منتظر اعدام آنها هستند. ..

بر اساس سیاست خارجی ، بسیاری از این زنان داعش هنوز به عقاید مبارزان این گروه تروریستی اعتقاد دارند و آرزو دارند نجات فوری از زندان توسط عناصر داعش انجام شود ، در حالی که بحران اقتصادی عراق و اپیدمی کرونا احتمالاً روند اعزام آنها به کشورشان را تسریع می کند.

طبق اخبار خاورمیانه ، زنان در داعش شامل شهروندانی از کشورهای مختلف مانند فرانسه ، آلمان ، اردن ، روسیه ، عربستان سعودی ، سوئد ، سوریه ، اوکراین ، جمهوری آذربایجان ، تاجیکستان و ترینیداد و توباگو هستند.

به گفته یک زن داعشی که ماه گذشته با یک مجله آمریکایی صحبت کرده بود ، زنان سه سال در زندان بودند ، در ابتدا با فرزندان خود بودند ، اما طی سه سال گذشته ، اکثر کودکان به کشورهای خود منتقل شده اند. توطئه برای عضویت در گروه تروریستی یا انجام فعالیت ها همچنان در زندان است.

“اکثر زنان مصاحبه شده در این مجله در ابتدا ادعا کردند که وطن آنها برای آنها بی ربط است و برادران داعش به زودی آنها را آزاد خواهند کرد. آنها گفتند که داعش در بغداد است. قدرت کافی برای حکومت کردن ندارد و بقیه نماز (که اکثراً اکنون عراقی هستند) معتقد است این زنان دیگر به آنها توجه نمی کنند زیرا تابعیت خارجی دارند. بود.

“برخی از زنان داعشی که فرزندان آنها به کشورهای خود بازگردانده شده اند ، خوش بین هستند که عراق آنها را به زودی به عراق اعزام خواهد کرد ، به ویژه به دلیل اینکه دولت عراق در میان اپیدمی های تاجگذاری و مشکلات اقتصادی در وضعیت اقتصادی دشواری قرار دارد. خودشه.” ایناهاش.

در همین رابطه ، یکی از زنان مصاحبه شده گفت ، “عراق می خواهد هزینه غذای ما ، امنیت ما را بپردازد و برای همیشه زندگی کند ، یا ما توانایی پرداخت آن را نداریم ، بنابراین در نهایت من معتقدم او به کشور باز خواهد گشت. “

“از زمان شیوع ویروس کرونا ، قضات عراقی صریحاً در مورد بازگرداندن زنان خارجی به کشورهای خود بحث کرده اند. در صورت موافقت زادگاه زندانیان ، برخی از قضات این کار را تا پایان سال انجام داده اند. آنها حتی می گویند به آنها گفته خواهد شد. “

در سال 2017 ، سقوط خلافت خودخوانده داعش باعث شد تا عراق بسیاری از زنان داعش را که توسط کودکان توسط کودکان بازداشت شده بودند ، تحت پیگرد قرار دهد ، بسیاری از آنها از کشور فرار کردند و داعش و عناصر جعلی را جعل کردند. با تبلیغات به داعش پیوست. ..

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا