بین الملل

رزمایش روسیه در دریای سیاه آغاز شد

وزارت دفاع اطلاعات و ارتباطات وزارت دفاع روسیه روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بیش از 30 کشتی و ناوشکن در تمرینات نیروی دریایی روسیه که از امروز آغاز شده است شرکت دارند و این ناوهای جنگی سواحل سواستوپل و نووراسیسک در سواحل دریای سیاه را ترک کرده اند. . ..

این رزمایش را دریاسالار اکول اوسیپوف، فرمانده ناوگان دریای سیاه روسیه هدایت می کند.

هدف از رزمایش نیروی دریایی حفاظت از سواحل شبه جزیره کریمه، مرکز اقتصادی روسیه در دریای سیاه و راه های ارتباطی دریایی در این حوضه در برابر تهدید دشمنان احتمالی است.

نیروهای دریایی شرکت کننده در این رزمایش موشک هایی را به سمت اهداف دریایی و ساحلی پرتاب می کنند، آنها را با توپ و توپ از کشتی ها بمباران می کنند و هواپیماها اهداف تعیین شده را بمباران می کنند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که رزمایش نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه به عنوان بخشی از رزمایش بزرگ نیروی دریایی روسیه در روسیه و دریای آزاد تحت فرماندهی آن بدون اشاره به مدت زمان این رزمایش برگزار می شود. رشته. از فرمانده نیروی دریایی روسیه.

مانورهای روسیه در دریای سیاه تهدیدات ایالات متحده و ناتو در شرایط کنونی مربوط به تسلیحات و نیروهای پیشرفته اعزامی به منطقه درگیری دونباس در شرق اوکراین و این کشور را برطرف می کند.

به گزارش رسانه های روسی، آمریکا تاکنون هواپیماهایی با حدود 50 سلاح به اوکراین فرستاده است و متحدان آمریکا از جمله بریتانیا مقادیر زیادی سلاح و مهمات به اوکراین تحویل داده اند.

دریای سیاه منبع اصلی تنش بین روسیه و غرب است و منطقه آبی و دریای سیاه در مقابل یکدیگر قرار دارند.

روز پنجشنبه، رزمایش مشترک روسیه و بلاروس به نام “تصمیم اتحاد-2222” در یک پایگاه آموزشی بلاروس آغاز شد.

در راستای تمرین‌های بلاروس و روسیه، اوکراین با استفاده از پهپادهای تهاجمی دوعملی و سامانه‌های موشکی ضدتانک تمرین‌هایی را در پایگاه‌های آموزشی انجام می‌دهد.

به گزارش رویترز، روسیه بیش از 100000 سرباز را در نزدیکی اوکراین مستقر کرده است و تمرینات نظامی مشترکی را در بلاروس و رزمایش های دریایی در دریای سیاه انجام می دهد.

مسکو طرح حمله به اوکراین را رد کرده است، اما اعلام کرده است که ممکن است اقدام فنی نظامی انجام دهد مگر اینکه خواسته هایش برآورده شود. یکی از خواسته های مسکو این است که ناتو قول دهد که هرگز اوکراین را شامل نشود و نیروهایش را از شرق اروپا خارج کند.

311311

دکمه بازگشت به بالا