بین الملل

حماس: رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در جنین را خواهد داد

جنبش حماس در واکنش به شهادت دو فلسطینی در حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین هشدار داد که مقاومت راه مناسبی برای پاسخگویی به این جنایت اسرائیل خواهد یافت.

به گزارش مجله خانواده به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، اسماعیل رضوان یکی از رهبران جنبش حماس امروز (پنجشنبه) گفت: مقاومت جنین

این رهبر حماس تاکید کرد: خون شهدا هرگز هدر نمی رود، عاملی برای تشدید مقاومت و مقابله با اشغالگران می شود و ترورهای انجام شده در جنین هرگز مجازات نخواهد شد.

اسماعیل رضوان همچنین با ادای احترام به روح دو شهیدی که اخیراً در اردوگاه جنین به شهادت رسیده اند، از مقاومت این قرارگاه در دفاع از قدس، مسجد الاقصی و تمام فلسطین تجلیل کرد، بگذارید مردم فلسطین درگیری ها را تشدید کنند و بایستند. تا اشغالگران.

وی در پایان تاکید کرد: حماس هرگز اجازه نخواهد داد که تغییرات در مسجدالاقصی و ادامه جنایات و تخلفات رژیم اشغالگر انجام شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای با بیان اینکه این جنایت حل نشده نخواهد ماند، تاوان جنایت را به عهده دشمنان صهیونیستی خواهد گذاشت و گردان جنین به برکت این برکات از سرزمین ها و مقدسات فلسطین دفاع خواهد کرد و اعلام کرد که ادامه خواهد داد. وظیفه مقدس او که خون پاک است. .

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد که جنایات رژیم اشغالگر مقاومت را تقویت می کند.

جنبش مجاهدین فلسطین همچنین تاکید کرد: هر چند سیاست های مذبوحانه دشمن در ترور فرمانده مقاومت کرانه باختری هرگز نتوانست نیروهای مقاومت را از ادامه این راه باز دارد، اما قدرت و مقاومت آنها و ملت فلسطین در برابر جنایت. و جنایات این رژیم اشغالگر.

نهضت آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای با تاکید بر مقاومت تا پیروزی اعلام کرد که تشدید جنایات اسرائیل علیه ساکنان کرانه باختری نشان دهنده چهره واقعی این رژیم اشغالگر است و از تمامی نیروهای انقلابی و مقاومت به تشدید درگیری با متجاوزان می خواهد. و انتقام خونین بگیر

دو جوان فلسطینی به نام های نعیم جمال الزبیدی 27 ساله و محمد ایمن السعدی 26 ساله امروز (پنجشنبه) در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و تیراندازی به این اردوگاه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا