بین الملل

تلاش دکتر طهرانچی برای ارتقای جایگاه علمی و پژوهشی کم‌نظیر است

به گزارش خبرنگار گروه محلی خبرگزاری آنا از ایرم، صرافالهی در هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرام گفت: در شرایط کنونی که جهان به سمت ورشکستگی اقتصادی پیش می رود، دکتر تفرانکی برای ارتقای سطح مشکل علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در حوزه کارکنان بی نظیر و بسیار ارزشمند است.

وی افزود: تاکنون نگاه وزارت علوم به دانشگاه آزاد اسلامی تحقیرآمیز بوده و تصویب این حوزه و جایگاه رفیع دانشگاه را مطرح کرده است. در سال‌های اخیر به برخی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی بدون هیأت علمی، مدرک کارشناسی ارشد داده‌اند، اما دانشگاه آزاد اسلامی، یک مؤسسه علمی با هزاران هیئت علمی، اعتبار خود را از دست داده است و من هم این دیدگاه را دارم. نیاز به تغییر. مجلس و دولت باید به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب توجه ویژه داشته باشند. این طبیعی است که درخواست دانشگاه آزاد داشته باشیم و برخی از دانشگاه ها اصلا هیأت علمی ندارند. اما آنها یک منطقه محبوب را به آنها می دهند. بنابراین نگاه دانشگاه نیاز به تغییر دارد و کارکنان و اساتید آن باید از طرق قانونی درخواست تغییر این دیدگاه را داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون دانشگاه آزاد شورای اسلامی، نگاه تحقیرآمیز دانشگاه آزاد را غیرقابل قبول دانست. در دانشگاه آزاد اسلامی انواع خدمات ملی به جامعه علمی ارائه می شود و این دانشگاه یکی است. یکی از ارکان توسعه علمی ملی در جهان است. دانشگاه ها انتظار خدمات ملی را دارند. با این حال، وقتی صحبت از خدمات رسانی به یک دانشگاه می شود، به عنوان یک موسسه محلی در نظر گرفته می شود. باید از ظرفیت‌های علمی عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه طرح‌های مختلف به مجلس و طراحی آن توسط قانون‌گذاران استفاده شود.

فرحی با توجه به توانمندی های علمی استاد دانشگاه آزاد اسلامی در تدوین برنامه های مجلس و بررسی لوایح دولت در مجلس از نخبگان این دانشگاه کمک گرفته و حمایت علمی و فکری آن را می پذیرد، جامعه بزرگ نخبگانی که اعلام کرده اند آماده.

افزایش حقوق استادان و کارکنان در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت

رئیس جمهوری اسلامی همچنین گفت: برگزاری رویداد ملی مرحله دوم دانشگاه نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه است و برگزاری این رویداد بی شک شکوفایی استعدادهای ناب است و به جوانان پیوند خواهد خورد. ایرانی. “

بهروز ناصری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد واحدهای دانشگاهی در مناطق فقیرنشین و دورافتاده از آموزش عالی کشوری در توسعه عدالت آموزشی حمایت کرده است. تراز انقلاب اسلامی.

“افزایش حقوق کارکنان و معلمان در مقایسه با افزایش حقوق سایر نهادها و ادارات بی نظیر است و تاکنون کمتر به وضعیت معیشتی کارکنان و معلمان توجه کرده ایم. من هرگز چنین نبوده ام.”

به گزارش آنا، سارا فرحی نماینده ایرام به صورت تمام وقت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرام حضور دارد و پس از این دیدار از بخش های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید و با کارکنان این واحد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا