بین الملل

تظاهرات مجدد هواداران «شیخ الزکزاکی» در خیابان‌های پایتخت نیجریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، بسیاری از هواداران رهبر نهضت اسلامی نیجریه شیخ الزکزاکی روز چهارشنبه در خیابان های پایتخت حاضر شدند و خواستار آزادی شیخ الزکزاکی و همسرش شدند. ..

روز چهارشنبه ، بسیاری از هواداران شیخ الزکوزاکی در ابوجا ، پایتخت نیجریه جمع شدند تا به اعتراض به ادامه بازداشت رهبران جنبش اسلامی نیجریه اعتراض کنند. حامیان Arzakuzaki عکس خود را نگه داشته و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط رهبران جنبش اسلامی نیجریه و همسرانشان شدند.

شیخ زاکوزاکی از دسامبر سال 2015 پس از حمله وحشیانه ارتش و پلیس در محل اقامت خود در ایالت کادونا در شمال نیجریه بازداشت شده است. حمله ای که باعث کشته شدن بسیاری از شهدا و زخمی ها شد. نیروهای امنیتی و ارتش نیز همسر شیخ زوزوزاکی ، جنت ابراهیم را دستگیر کردند.

به تازگی ، فرزند رهبر جنبش اسلامی در نیجریه (IMN) گفت: دولت نیجریه شش کودک شش زاکوزاکی را قتل عام کرد و پدر خود را در زندان توصیف کرد. محمد ابراهیم زاکوزاکی ، فرزند رهبر جنبش اسلامی نیجریه شیخ ابراهیم زاکوزاکی ، در مصاحبه آنلاین با روزنامه پانچ در مورد جنایات علیه خانواده و جنبش اسلامی نیجریه تحت مدیریت نیجریه ذکر کرد.

وی در مصاحبه ای گفت كه دولت نیجریه شش فرزند زكوزاكی را كشته و تنها سه فرزند وی هنوز زنده هستند. (جزئیات)

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا