بین الملل

ترامپ: عادی‌سازی روابط اسرائیل و دیگر کشورهای عربی پس از انتخابات خواهد بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه شنبه شب (به وقت تهران) کاخ سفید را ترک کرد و به مدت سه روز در تجمعات میشیگان ، ویسکانسین ، نبراسکا ، نوادا ، آریزونا ، فلوریدا و کارولینای شمالی شرکت کرد. در انتخابات شرکت کنید.

وی قبل از سوار شدن به هواپیما به خبرنگاران گفت كه اعلام برندگان انتخابات 3 نوامبر بسیار مناسب و زیبا خواهد بود ، به جای شمارش آرا به مدت دو هفته.

آقای ترامپ در پاسخ به این س howال که چگونه انتظار دارد چین مجازات شود ، گفت که مدتی است با نیشیکین پی رئیس جمهور چین صحبت نکرده است. یک سوال بپرسید

سیانور درباره اینکه آیا رأی دهندگان باید درباره او در کرونا قضاوت کنند ، گفت: “رای دهندگان از بسیاری جهات درباره من قضاوت می کنند ، یکی از این موارد این است که ما کار بسیار خوبی انجام می دهیم.” رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار گفت. “ما کرونا را انجام دادیم.”

ترامپ گفت: “اگر ما آنچه را كه انجام می دادیم انجام نمی دادیم ، میلیون ها نفر می مردند.”

طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، در 24 ساعت گذشته ، حداقل 479 نفر دیگر در ایالات متحده بر اثر Covid-19 جان خود را از دست داده اند و به این ترتیب تعداد کل قربانیان ویروس ناشناخته به 225706 نفر رسیده است. “مردم را وادار کنید تا برسند.”

رئیس جمهور آمریكا همچنین گفت كه عادی سازی روابط دولت صهیونیستی و سایر كشورهای عربی احتمالاً پس از انتخابات اتفاق می افتد ، نه قبل از انتخابات.

سودان آخرین کشوری بود که جمعه گذشته توافق برای عادی سازی روابط با اسرائیل را اعلام کرد. پیش از این ، امارات و بحرین دو کشوری بودند که از عادی سازی روابط خود با تل آویو خبر دادند.

کشورهای آفریقایی علاوه بر پذیرش عادی سازی روابط با دولت صهیونیستی ، بیش از 300 میلیون دلار غرامت برای اقدامات تروریستی ادعایی ایالات متحده برای حذف آنها از لیست کشورهای حامی تروریسم در نظر گرفته اند. من به واشنگتن پول دادم.

ترامپ همچنین قبل از سوار شدن به هواپیما ، در برابر خبرنگاران درباره شکستن جنگ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان توضیح داد.

یکشنبه شب ، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان توافق کردند که ساعت 8 صبح روز دوشنبه تعلیق شود. بلافاصله پس از شروع قطع ، هر دو یکدیگر را به تخلف دوباره متهم کردند.

انتهای پیام / ص


دکمه بازگشت به بالا