بین الملل

بشار اسد: باید امید به ساختن سوریه را بیشتر کنیم

بشار اسد پس از اعلام پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تأکید کرد که “ما باید فردا کار خود را آغاز کنیم تا امیدها را نسبت به آنچه سوریه باید باشد افزایش دهیم.”

مجله خانواده امروز اعلام كرد ، بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه ، از همه مردم سوریه به دلیل احساس بالای ملی گرایی و مشاركت مهم آنها در اقدامات ملی تشكر كرد. گزارش به نقل از روسیه.

بشار اسد گفت: “باشد که ما در پایان روند انتخابات و در ابتدای روند کار به روح شهید پاک خود رحمت کنیم. درود فراوان به ارتش قهرمان عربی سوریه. برای همه آنها ، و برای آینده کودکان و جوانان سوری ، ما باید از فردا شروع به کار کنیم تا امیدهای سوریه را افزایش دهیم.

پیش از این ، حمدا السببرگ ، رئیس مجلس سوریه ، پیروزی بشار اسد را اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری اکثریت قریب به اتفاق رای دهندگان سوریه را به دست آورد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان ، رئیس پارلمان سوریه اعلام کرد که اسد بیش از 13 میلیون و 540،000 رای برای کسانی که حق رأی دادن در داخل و خارج سوریه را دارند ، کسب کرده است.

بشار اسد 95.1٪ آرا را در داخل و خارج سوریه به دست آورد.

در همین حال ، یک نامزد دیگر ، محمود ماری ، 470،276 رأی ، 3.3٪ آرا و کاندیدای دیگر ، عبدالله سلم عبدالله ، 213،968 رأی ، 1.5٪ آرا را به دست آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا