بین الملل

برگزاری مراسم روز قدس در پایتخت اردن

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری آنلاین مجله خانواده، مراسم روز قدس با حضور بسیاری از سیاستمداران فلسطینی و اردنی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در امان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم علی اصغر ناصری کاردار سفارت ایران در اردن به حمایت تاریخی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اشاره کرد و حمایت از همه پرسی عادلانه را کمکی به فلسطینیان دانست. تلاش جمهوری اسلامی ایران ایران به دست آورد.
عظومی منصور، رئیس انجمن مبارزه با صهیونیسم و ​​نژادپرستی نیز در بیانیه ای گفت که راهبرد فلسطین از صبر استراتژیک به تهاجم راهبردی تغییر کرده است.

عمران کاتب، نماینده مجلس ملی فلسطین در سخنرانی خود در این کنفرانس گفت: مقاومت فلسطین وارد مرحله جدیدی شده است و علاوه بر مقاومت نظامی، انتفاضه مردمی را تشکیل می دهد.
عباس زکی، عضو شورای قانونگذاری فلسطین، با اشاره به تشکیل مقاومت فلسطین در دو سال اخیر در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: هیچ هزینه ای ندارد.

امجد شاموت خطاب، دیپلمات اردنی و رئیس سابق کمیسیون حقوق بشر اتحادیه عرب، همچنین باید یک کمپین قانونی علیه مقامات اسرائیلی که آشکارا حقوق اساسی زندانیان و کودکان را نقض می کنند، راه اندازی کند.

انتهای پیام/




این را در صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا