بین الملل

با شکست مونته نگرو اتفاقات بهتری رقم می خورد

با فضای مسابقه آشنا شدم.

ملی پوش هندبال گفت: اگر مونته نگرو را شکست دهیم اتفاقات بهتری در مسابقات جهانی رخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم ملی هندبال ایران با برتری مقابل شیلی در دیدار افتتاحیه خود در رقابت های قهرمانی جهان امشب به مصاف مونته نگرو می رود. برد در اولین مسابقه روحیه و انگیزه ملی پوشان را تقویت کرد و آنها را وادار کرد که مونته نگرو را شکست دهند.

محمدمهدی بهنهام نیا بازیکن ملی پوش هندبال گفت: مونته نگرو بازی بسیار خوبی مقابل اسپانیا انجام داد اما فکر می کنم در این دیدار بهتر و با روحیه ساده تری بازی خواهند کرد. به هر حال فکر می کنم بتوانم با جو مسابقات آشنا شوم، شرکت کنم و تجربه کسب کنم و بتوانم بهتر بازی کنم. اگر مقابل مونته نگرو پیروز شویم، اتفاقات بهتری هم رخ خواهد داد.

او خوشحال بود که اولین بازی خود را برد و به هدفش رسید. اولین هدف من پیروزی در این دیدار و صعود به دور دوم بود که به لطف خدا توانستم به این هدف برسم. البته بازی سختی بود. این به این دلیل است که حدود 90 درصد از بازیکنان هرگز قهرمانی جهان را تجربه نکرده بودند. این کار را سخت کرد. اما خدا را شکر در چند دقیقه آخر بازی را به نفع خودمان تمام کردیم. فکر می کنم نوسان بازی به خاطر جوانی تیم و استرس بازی بود. برخی از بچه ها اما خدا را شکر که با تمرکز بیشتری برگشتیم. نتیجه در آخرین دقیقه

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا