بین الملل

بایدن: زیربار زورگویی نمی‌رویم و تسلیم نمی‌شویم

جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ریاست جمهوری گفت که پس از ظن ترامپ به انتخابات تسلیم نخواهد شد.

به گزارش مجله خانواده ، جو بایدن در سخنرانی خود پس از کسب 248 رأی انتخابات گفت: در اینجاست که مردم تصمیم می گیرند رئیس جمهور کیست.

وی گفت: “ما برای اعلام پیروزی نیامده ایم.” در میشیگان ، او از آقای ترامپ پیشی گرفته است. میشیگان در شرف اتمام است و در مورد پنسیلوانیا احساس بسیار خوبی دارد ، اما مهمترین چیز برای ما رای اکثریت است. رای محبوبیت 3 میلیون بیشتر از آقای ترامپ است و هر لحظه به این تعداد افزوده می شود. ما به کارزار خود افتخار می کنیم. در تاریخ فقط سه نامزد توانسته اند رئیس جمهور فعلی را اخراج کنند.

آقای بایدن افزود: “پس از پایان این انتخابات ، ما باید سخنان شدید انتخابات را کنار بگذاریم ، احترام بگذاریم و متحد آنها شویم.” می دانم آسان نیست. من می دانم که نظرات من چقدر متناقض است ، اما می دانم که برای پیشرفت باید متحد شویم. من روشن می کنم که من به عنوان یک دموکرات در این مبارزات پیروز خواهم شد ، اما رئیس جمهور ایالات متحده خواهم بود.

وی بدون اشاره به اظهارات یا تردیدهای آقای ترامپ درباره صحت نتایج انتخابات گفت: “ما باید همه آرا را بشماریم.” ما مردم اطمینان داریم که بار اجبار را تحمل نخواهیم کرد ، تسلیم خواهیم شد و پیروز نخواهیم شد ، اما این فقط پیروزی من نیست ، بلکه پیروزی آمریکایی ها است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا