بین الملل

باقری خبر داد: مذاکرات ایران و ۱+۴ هشتم آذر در وین

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری آنلاین مجله خانواده، کریم باقری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) برای رفع تحریم های غیرقانونی و غیرانسانی 29 نوامبر (آبان ماه) دیدار می کند که در توئیتی نوشتم که در وین برگزار می شود. در 29 ام). ).

او می نویسد: در گفتگوی تلفنی با انریکه مورا، قرار شد مذاکرات هشتم هازارد در وین با هدف رفع تحریم های غیرقانونی و غیرانسانی آغاز شود.

به گزارش فیرث، پس از مذاکرات اخیر علی باقری معاون وزیر امور خارجه و انریکه مورا معاون وزیر امور خارجه اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیته مشترک بروکسل، ایران و گروه 1+5 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در پایان 2018 نوامبر. برای از سرگیری تا. باقری پس از این دیدار در توئیتی اعلام کرد که تاریخ دقیق این دیدار در هفته جاری اعلام خواهد شد.

باقری پس از بروکسل برای دیدار با سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه به مسکو سفر کرد. معاون وزیر امور خارجه همچنین روز دوشنبه با همتای چینی خود ماژائو تلفنی گفتگو کرد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی 9 آبان به خبرنگاران گفت: خدا خوشحال است. هفته به پایان نزدیک می شود. (اینجا بخوانید)

دولت باید بداند که شش مذاکره در وین بین اواسط آوریل تا اواخر ژوئن سال جاری برای احیای برجام بین ایران و گروه 1+4 برگزار شد.

انتهای پیام/



این را در صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا