بین الملل

اتفاق نظر اولیانوف با عراقچی: نباید انتظار توافق در روزهای آتی را داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، میخائیل اوریانوف ، نماینده روسیه سازمان بین المللی مستقر در وین و نماینده این کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل ، عباسید آراچ معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بود. با کلمات موافقت کرد

اولیانوف صبح یکشنبه اظهارات عراقی را به اشتراک گذاشت صفحه توییتر وی نوشت: “من کاملا موافقم که انتظار نمی رود مذاکرات وین طی چند روز آینده به پایان برسد.”

وی گفت: “همچنین روشن است كه سند نهایی توسط انتخابات ریاست جمهوری ایران (18 ژوئن) قابل تهیه نیست.” [مذاکرات وین] “لطفا ترتیب و تکمیل کنید.”

اما ، دیپلمات های روسی تأکید کردند که توافق در مذاکرات وین در همه توضیحات موجود است.

دور پنجم اجلاس وین از 4 تا 12 ژوئن در وین برگزار شد. آراگی معاون وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه 3 ژوئن در جلسه کمیته پس از کمیته گفت: “هیچ چیز در مذاکرات دیپلماتیک قابل پیش بینی نیست” و منطقاً دور بعدی دور نهایی مذاکرات وین است. وی گفت که این احتمال وجود دارد. ..

وی با بیان اینکه “زمان آن رسیده است که ایالات متحده و اروپا تصمیمات دشواری را اتخاذ کنند” ، افزود: مذاکرات در وین بدون مشکل پیش رفت ، اما در مورد برخی از موضوعات مهم باید توافق شود.

پیش از این در اجلاس وین ، نماینده چین وانگ کونگ نگرانی ایران در مورد لغو تحریم ها را توجیه کرد و تأکید کرد که واشنگتن ابتدا باید تحریم های غیرقانونی تهران و اشخاص ثالث را لغو کند. (جزئیات)

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا