بین الملل

ائتلاف سعودی از بیم سقوط استان مأرب، به دنبال نقض توافق «الحدیده» است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، اتحادیه عربستان سعودی اعلام کرده است که پیشروی این نیروها باعث تقویت جبهه الفدیده برای کاهش فشار بر نیروها برای مقابله با نیروهای دولت امداد ملی یمن می شود.

شبکه العربیه عربستان سعودی جمعه شب به نقل از منابعی از ائتلاف متجاوز به رهبری سعودی در یمن گزارش داد که این تقویت خطوط مقدم جبهه را که برای نزدیک به دو سال مورد حمله قرار گرفته بود ، دو برابر خواهد کرد.

به گفته این منابع ، اتحادیه عربستان سعودی نیروهای بیشتری را به سواحل غربی آلفدیدا و همچنین آبهای نزدیک الفدیدا اعزام کرد.

اتحادیه عربستان سعودی اخیراً پس از پیشروی ارتش یمن و کمیته های مردمی در این ایالت تصرف شد. مأرب این ایالت که در شرق پایتخت و نزدیک مرکز شهر واقع شده است ، از رهبری یمن در دست این کشور نفت خیز و ارتش می ترسد. آنسالا و دولت ملی نجات معدن (سنعاء) کشویی

وقتی حمله اتحادیه عربستان سعودی در ساحل رخ می دهد الحیدهاین ائتلاف رسماً توافق نامه آتش بس منطقه دریایی را نقض می کند و جان بیش از یک میلیون یمن را به خطر می اندازد ، هم کسانی که در این ایالت زندگی می کنند و هم کسانی که به این منطقه مهاجرت کرده و تخلیه شده اند.

نماینده دولت امداد ملی (سنعاءو دولت یمن به دلیل آتش بس در استکهلم ، پایتخت سوئد ، در 13 دسامبر 2018 (مستقر در عدن ، با حمایت ریاض) استعفا داد. الحیده، تبادل زندانی و تداوم کلماتوگوها با این وجود نیروهای مستعفی دولتی با حمایت اتحادیه عربستان سعودی از زمان دستیابی به توافق نامه بارها نقض توافق نامه کرده و مانع پیشرفت توافق شده اند.

این توافق نامه به درگیری در شهر بندری یمن که گفته می شود بیش از 70٪ از کمک های بشردوستانه این کشور را دریافت می کند ، پایان می دهد و اجازه می دهد که صلح با بازگشت سریعتر به شهر با سرعت بیشتری برقرار شود.

اتحادیه عربستان سعودی نیز در مناطق روستایی فعال است کاغذ (جنوب غربی) و حج (شمال غربی) جبهه های جدیدی را به روی نیروهای مسلح دولت امداد ملی باز می کنند ، که نشان دهنده خطر جدی سقوط پایتخت ایالت است. مأرب است.

این ائتلاف بعد از ظهر امروز جمعه ادعا کرد که کنترل 10 روستا در استان حجه را کنترل می کند و نیروهای یمنی با ارسال عکس از وسایل نقلیه غارت شده به آنها پاسخ دادند.

ارسال پیام /.


دکمه بازگشت به بالا