بین الملل

آمادگی روسیه برای تحرکات نظامی و اطلاعاتی آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که روسیه انتظار دارد اقدامات تحریک آمیزی از جمله تحریکات نظامی از سوی ایالات متحده و اوکراین انجام شود.

به گزارش تاس نیوز، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که آمریکا و اوکراین اقدامات تحریک آمیزی (اعم از اطلاعاتی و نظامی) از سوی ایالات متحده و اوکراین به رهبری آمریکا و اوکراین انجام دهند. آنها ممکن است واقعاً این کار را انجام دهند، به خصوص به این دلیل که تجربه زیادی دارند.

آقای زاکاروا در بلومبرگ نیوز گزارش داد که یک دیپلمات چینی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بازی های المپیک زمستانی پکن درخواست کرده است. این چهارمین بار است که تا 30 بهمن ماه برگزار می شود. “این جشن خراب نشده است.”

زاکاروا گفت: «این دیگر یک کلاهبرداری نیست، بلکه یک فعالیت اطلاعاتی واقعی توسط اطلاعات ایالات متحده است.

او استدلال کرد که اعترافاتش با شکنجه و اعترافاتش با شکنجه گرفته شده است.

سخنگو ادامه داد: به گفته رسانه های آمریکایی، من می فهمم که روسیه باید زودتر به اوکراین حمله می کرد، اما اینطور نشد! بازی‌های المپیک زمستانی چین که برای چندین ماه تحت کنترل واشنگتن بود، مورد بدنام رسانه‌های آمریکایی است. بلومبرگ شانس خود را با ترکیب این دو امتحان می کند، اما تیراندازی با شکست مواجه می شود زیرا همه به یاد دارند که چه کسی در المپیک پکن دشمنی خواهد کرد.

زاخارووا همچنین به حمله گرجستان به منطقه “اوستیای جنوبی” در بازی های المپیک تابستانی 2008 اشاره کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا