بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه دولت خبرگزاری آنا از ایرم، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرام گفت: زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در قلب ملان شامل پارکینگ 15 هکتاری با ظرفیت این دانشگاه است. هزاران وسیله نقلیه در چند روز از این سازه بازدید کردند. اربعینمهمان‌زیبیر با ساخت مرکز مهران، مهمان‌سرای، اجتماع اساتید و کارکنان، در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران بر لزوم بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. بخصوص در ایام اربعین.

مهران آماده میزبانی از بسیج زائران اربعین است/امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

ایشان در دیدار امام جمعه با فرماندار ملان نیز فرمودند: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم با تمامی امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد. زائران اربعین.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم گفت: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، حل مشکلات استان ایرام در دستور کار این دانشگاه است و نگاه بلندی به استاندار پرتلاش ایرام و سایر نهادها و ادارات، دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه نقش برجسته تر خواهد بود.

مهران آماده میزبانی از بسیج زائران اربعین است/امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

آقای ناصری گفت: خدمت رسانی به زائران امام حسین (علیه السلام) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است که با نگاه بسیار نوآورانه دکتر تفرانکی به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی در خدمت مردم خواهد بود، ادامه داد: دکتر تفرانکی دانشگاه انقلابی در ایام اربعین برای حل مشکلات ایرم که با محوریت این مهم است. در مورد دانشگاه بودن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم گفت: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و پیشرفت کشور خواهد شد و مردم ایرام همچنان میزبان مناسبی برای زائران خواهند بود.

امام جمعه ملان نیز در این همایش فرمودند: مدیریت انقلابی دکتر تفرانکی باعث تحول در تراز انقلاب اسلامی و ایجاد دانشگاه شد.

حجت‌الاسلام عبدالله امینی می‌گوید: اربعین ابروی نظام است که در این مدت میلیون ها زائر در شهرستان 20 هزار نفری مهران حضور دارند. اربعین.

وی بیان می کند: دکتر تفرانکی و مدیریت جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی اطمینان دارند که در ایام اربعین حامی دولت ایرام خواهند بود.

مهران آماده میزبانی از بسیج زائران اربعین است/امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های این شهر به دلیل حضور میلیون ها بازدیدکننده کامل است.

فرماندار مهران نیز گفت: و خدمات، بهتر، خدمات بیشتر ارائه خواهد شد. “

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در ملان سیتی با جدیت در حال تلاش است و ایرام انتظار دارد همکاری و اعزام امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت بازدیدکنندگان باشد.

وی بیان می کند: بستر لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای حمایت از عمران شهری و طراحان پژوهشی و علمی فراهم است.

فرماندار مهران گفت: حتی بدون مرکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی، توسعه ایرم بهتر است و پیوست علمی و فرهنگی برای همه فعالیت ها و اقدامات نیاز به تعریف دارد.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا