بین الملل

آخرین نظرسنجی از عملکرد ترامپ/ پایین‌ترین حد رضایت از عملکرد در دو سال اخیر

مطابق نظرسنجی راستگرای راسموسن ، پذیرش دونالد ترامپ از عملکرد چهارشنبه به پایین ترین سطح در دو سال گذشته رسید.

در یک نظرسنجی که روز چهارشنبه منتشر شد ، مشخص شد که 42 درصد از رای دهندگان واجد شرایط عملکرد ترامپ را در انتخابات بعدی قبول کردند ، اما 57 درصد از عملکرد وی مخالفت کردند.

طبق سایت خبری «تپهنتایج نشان می دهد که وی نسبت به روز جمعه 4٪ از عملکرد خود راضی نبود. 46٪ از پاسخ دهندگان می گویند که از عملکرد وی راضی هستند. در این نظرسنجی ، 53٪ اظهار داشتند که از عملکرد رئیس جمهور ناراضی هستند.

در 22 ژانویه 2018 ، این کاهش کمترین نرخ را داشت ، زیرا رئیس جمهور 42٪ راضی و 56٪ ناراضی بود.

طبق گفته راسموسن ، آمارهای اخیر نشان می دهد که 30٪ از رای دهندگان “” به شدت موافق “هستند با عملکرد وی ، 47٪” به شدت مخالف هستند “و شاخص پذیرش وی 17٪ منفی است ، 2019 بزرگترین تفاوت از ژانویه است. است.

این نظرسنجی بصورت تلفنی و آنلاین با مشارکت 1500 رأی دهنده انجام شد و خطای کلی آن 2.5٪ بود.

این نتایج هنگامی حاصل می شود که رئیس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از توئیت های اخیر خود ، از جمله برخی از دیدگاه های محافظه کار ، روبرو شود. اخیراً توییتر هشدار داده است که ادعاهای دروغین را به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام داده است.

به گفته گاردین ، ​​ترامپ بارها و بارها از حساب توییتر شخصی خود برای تهدید رهبران جهان در اقدام نظامی ، گسترش لفاظی نژادپرستانه و دخالت در سیاست ملی استفاده می کند. ترامپ همچنین روز سه شنبه توئیت کرد که اعضای کنگره در سال 2001 ترور شدند تا رسانه های آمریکایی را نابود کنند.

سرانجام ، توئیت ریاست جمهوری روز سه شنبه در پی واکنش توئیتر ، به دنبال اینكه انتخابات ریاست جمهوری بعدی در كالیفرنیا برگزار می شود و تقلب در آن قطعی است ، دنبال شد.

توییتر از 11 مه 2012 قانون جدید را به اجرا گذاشته است ، در این مدت حتی افراد برجسته و رهبران جهان مسئولیت افشای ادعاهای دروغین را بر عهده دارند. به گفته سخنگوی توئیتر ، اظهارات اخیر توییتر ترامپ می تواند منجر به عدم مشارکت عمومی در انتخابات امسال و نقض قانون عدم مداخله و گسترش دروغ در انتخابات ایالات متحده شود. آنجاست

توییتر در هشداری به ترامپ از وی خواسته است تا مدارکی درباره ادعاهای مطرح شده در توئیت ارائه دهد. ترامپ پاسخ داد: “توییتر آزادی بیان را کاملاً سرکوب می کند ، و من به عنوان رئیس جمهور اجازه نمی دهم که این اتفاق بیفتد.”

رئیس جمهور آمریکا نیز روز گذشته در رسانه های اجتماعی توئیت کرد و تهدید کرد که آنها را تعطیل خواهد کرد.

ترامپ نوشت: “جمهوریخواهان احساس می کنند که بستر رسانه های اجتماعی کاملاً صدای محافظه کار را خاموش کرده است.” قبل از این اتفاق می افتد ، ما آنها را به شدت کنترل می کنیم ، تنظیم می کنیم یا آنها را خاموش می کنیم. ما دیدیم که آنها در سال 2016 تلاش کردند چه کاری انجام دهند و آنها شکست خوردند. شما نمی توانید نسخه پیچیده تری را اجرا کنید.

رئیس جمهور جنجالی ایالات متحده مخالف انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر از طریق نامه است و توییت اخیر ، برخی ادعاهای دروغین درباره احتمال تقلب در این نوع رای گیری مطرح کرده است. من هستم. آقای ترامپ پیش از این ، فرمانداران چندین ایالت را تهدید کرده بود که در صورت غیاب کروناویروس ، بودجه فدرال را پایان دهند.

2323

دکمه بازگشت به بالا