آخرین آمار جهانی کرونا؛شمارمبتلایان به سه‌میلیون‌وپانصدهزار نزدیک شد

طبق اخبار آنلاین تاکنون روسیه با 9،623 ، ایالات متحده با 7،531 ، انگلیس با 4،806 ، اسپانیا با 2588 ، ترکیه با 1.983 و ایتالیا با 1900 نفر بیشترین تعداد کروناویروس را در 24 ساعت گذشته داشته اند. به ترتیب

شما می توانید جدیدترین آمار مبتلایان به Coronavirus را در تصاویر زیر مشاهده کنید تا زمانی که این گزارش نوشته شده باشد ، هر دقیقه این آمار به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers که آمار افراد آسیب دیده و کشته شده را جداگانه به روز می کند.

آمریکا

رئیس جمهور ادامه فشار و انتقاد از عملکرد دولت آمریكا ، رئیس جمهور گفت: “اخبار نیوز و اخبار جعلی از سیا تلاش می كنند چیزهای” خارق العاده ای “درباره چین بگویند.” اینها توله سگ های چینی هستند او می خواهد در آنجا تجارت کند. “آنها از رادیو و تلویزیون برای کمک به چین استفاده می کنند.

رئیس جمهور ایالات متحده پیش از این گفته بود كه واشنگتن می تواند تعرفه های مختلفی را به چین تحمیل كند ، زیرا او ادعا می كرد شواهدی وجود دارد مبنی بر مبدا كروناویروس در آزمایشگاه در ووهان چین است. با این حال ، دولت چین این اتهامات را رد کرده است.

ترامپ که از معترضین مسلح در میشیگان نیز پشتیبانی می کند ، گفت که والی میشیگان باید امتیاز کوچکی بدهد و آتش را خاموش کند.ترامپ با توصیف معترضین ، مسلح به اسلحه ، گفت که آنها می خواهند وارد ساختمان کنگره ایالتی شوند. آنها افراد بسیار خوبی هستند ، اما عصبانی هستند. آنها می خواهند زندگی سالم داشته باشند. با آنها ملاقات کنید ، با آنها صحبت کنید و به توافق برسید.

در پاسخ ، رقیب اصلی ترامپ ، بایدن ، نوشت: پرچم کنفدراسیون ، صلیب های آسیب دیده نازی و سایر نمادهای نفرت انگیز مورد استفاده در اعتراضات جایی در آمریکا نداشت. رئیس جمهور باید مردم را ترغیب کند که از دستورالعمل استانداری درمورد بهداشت عمومی پیروی کنند و نه اینکه آنها را تقسیم کنند.

به گزارش گاردین ، ​​در همان زمان ، سندرز از وضعیت سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده انتقاد کرد. پیش از شیوع کروناویروس ، 87 میلیون آمریکایی بدون بیمه درمانی بودند و امروز با میلیون ها آمریکایی بیکار ، از مزایای مراقبت های بهداشتی ایالات متحده محروم شدند. سیستم مراقبت های بهداشتی فعلی ایالات متحده به نفع صنعت بیمه و شرکت های داروسازی طراحی شده است و نسبت به نیازهای آمریکایی های عادی بی تفاوت است.

تاکنون این کشور 1،142،688 پرونده داشته است. در 24 ساعت گذشته 867 نفر کشته شده اند که تعداد تلفات را به 66.620 رسانده است.

سی ان ان همچنین گزارش می دهد که در برخی ایالت ها تعداد موارد کاهش یافته است ، اما موج دوم شیوع آن اجتناب ناپذیر است. آنتونی فاوچی ، یک متخصص ارشد بیماری های عفونی ، هشدار داد که در صورت عدم آمادگی ایالات متحده ، پاییز و زمستان دشوار خواهد بود.

انگلستان

طبق تلگراف ، وزارت بهداشت انگلیس روز شنبه اعلام کرد که در طی 24 ساعت گذشته 621 مرگ کرونا ویروس (Covid-19) در بیمارستان ها گزارش شده است.

همراه با آمارهای جدید ، تعداد قربانیان Coronavirus در انگلیس 28131 نفر است این کشور وارد شده است و این کشور از نظر تعداد قربانیان کرونا ویروس از ایتالیا عقب نیست و در جهان دوم (بعد از ایالات متحده) دوم است. تعداد کل بیماران به 182.260 نفر رسیده است.

آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت انگلیس به عنوان فوت رسمی در اثر تاج در این کشور در حقیقت تعداد کشته شدگان در بیمارستان ها است و به همین دلیل مرگ و میر واقعی از تاج در انگلیس از تعداد اعلام شده بیشتر است. وزارت بهداشت. این اتفاق می افتد

به گفته ایندیپندنت ، وزیر خزانه داری انگلیس همچنین هشدار داد كه کنترل همه گیر Cuvid-19 به دست دولت نیست و تبعات اقتصادی این بیماری همه گیر بدتر از بحران ملی در این کشور خواهد بود.

آلیستر دارلینگ ، وزیر خزانه‌داری انگلیس در بحران مالی جهانی در سال 2008 ، گفت که پس از پایان یافتن اپیدمی کروناویروس پس از بحران مالی جهانی در سال 2008 ، عادی ترمیم عادی دشوارتر بود و زمان بیشتری خواهد برد.

وی اضافه کرد: “خسارت های اقتصادی این بیماری همه گیر بارها بیشتر از پیامدهای بحران مالی سال 2008 است ، زیرا فراتر از کنترل دولت بود.”

اسپانیا

به گزارش یورونیوز ، مردم اسپانیا از شنبه صبح ، دوم ماه مه ، پس از گذشت چند هفته از قرنطینه کرونا ، از طعم استقلال پس از قرنطینه لذت بردند و برای اولین بار به ورزش اجازه دادند که از خانه خارج شوند.

دوره قرنطینه در اسپانیا از 28 مارس با افزایش سریع پرونده ها و مرگ و میرها ناشی از شیوع Qovid 19 و اشباع مراکز پزشکی آغاز شد. اسپانیا هم اکنون نمونه هایی از مقررات سختگیرانه را در ارز جهانی به اجرا گذاشته و همه فعالیت های غیر ضروری را برای عموم مردم ممنوع کرده است.

در مرحله اول پیشگیری از قرنطینه در اسپانیا ، افراد بالای 14 سال مجاز هستند به دلایل دیگری به غیر از خرید غذا یا گرفتن کمک پزشکی ، خانه های خود را ترک کنند.

از این پس ، ورزش های فردی مانند دویدن ، پیاده روی یا دوچرخه سواری استثنا برای قرنطینه است.

طبق گفته ال پایس نخست وزیر اسپانیا ، پدرو سانچز گفت: استفاده از ماسک برای شهروندان در حمل و نقل عمومی از دوشنبه اجباری خواهد بود.

تاکنون کشور 245.567 پرونده داشته است. در 24 ساعت گذشته ، 276 نفر کشته شده اند که تعداد آنها به 25100 نفر رسیده است.

ایتالیا

طی 24 ساعت گذشته ، 474 بیمار مبتلا به Qovid-19 در کشور فوت کرده اند.

براساس آمارهای رسمی منتشر شده توسط آژانس های دولتی ایتالیا که در سایت های آمار بین المللی ثبت شده اند ، از جمله Worldometer ، تعداد کشته شدگان (474 ​​مورد) به دلیل بیماری کورو ویروس نیست قبل از 21 آوریل (2 مه) در ایتالیا برگزار شد. ای

براساس آمارهای جدید ، مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا از زمان شیوع این بیماری به 28 هزار و 710 نفر افزایش یافته است و ایتالیا پس از آمریکا هنوز در رتبه دوم جهان قرار دارد.

براساس گزارش های رسمی منابع دولتی ایتالیا ، نزدیک به 210،000 نفر در این کشور به بیماری کووید 19 مبتلا هستند و از این تعداد 1.539 نفر در وضعیت بحرانی قرار دارند.

روسیه

مطابق با مسکو تایمز ، مرکز کنترل ویروس Corona روسیه روز شنبه اعلام کرد که تعداد جدیدی از موارد روزانه ویروس را ثبت کرده است.

براساس یک آژانس دولتی ، در 24 ساعت گذشته ، 96.233 نفر با بیماری انسداد قلبی منقبض شده اند که بیشترین تعداد موارد در روز در روسیه است.

پنجاه و هفت نفر مبتلا به بیماری کرون به ویروس روسی اضافه شده و مرگ آن را به 1222 نفر رسانده اند. مقامات روسی روز جمعه خبر کشته شدن 96 نفر را اعلام کردند.

براساس آخرین آمار ، 15013 نفر آلوده به کورو ویروس کاملاً بهبود یافته و به خانه های خود بازگشتند.

افزایش روزانه تعداد کرونا در روسیه در روزهای اخیر منجر به هشدارها و نگرانی های مقامات مختلف روسیه شده است.

دیروز گزارش شد که نخست وزیر روسیه ، میخائیل میشوستین نیز از تاج رنج می برد.

ترکیه

به گفته آناتولی ، وزارت بهداشت ترکیه جمعه شب اعلام کرد که در طی 24 ساعت گذشته 4،922 بیمار مبتلا به بیماری انسداد قلبی پیشرفت کرده اند و تعداد کل بیماران بهبود یافته به 53808 نفر رسیده است. این 45 درصد از بیماران تا به امروز است.

یک هزار و 188 نفر دیگر به این بیماری ویروس آلوده بودند و 84 نفر نیز درگذشت. بنابراین ، تعداد کل بیماران مبتلا به تاج 122392 و تعداد کشته ها 3،258 نفر بود.

براساس اعلام وزارت بهداشت ترکیه ، در 41 روز گذشته 41 هزار و 431 تست كرونا انجام شده است.

تعداد بیمارستانهای بستری در بخش مراقبت های ویژه نیز 1480 نفر گزارش شده است.

فخرالدین کجا ، وزیر بهداشت ترکیه همچنین گفت که میزان بهبودی در 24 ساعت گذشته 2.25 برابر بیشتر از تعداد بیماران بوده است و تعداد بیماران در بخش های مراقبت های ویژه پایین تر از گذشته

ایران

در ایران ، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز چهارم ماه مه 2010 ، 802 بیمار جدید مبتلا به Covid 19 بر اساس معیارهای تشخیصی خاص در کشور شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل 19 بیمار مبتلا به کووی در کشور به 96 هزار و 448 نفر رسیده است. متأسفانه در 24 ساعت گذشته 65 نفر جان خود را از دست داده اند و آمار تلفات به 6156 نفر رسیده است ، اما خوشبختانه 77350 بیمار بهبود یافته اند.

گفت: تا به امروز 80 درصد از مبتلایان به این کشور درمان و مرخص شده اند و 2787 بیمار مبتلا به Quaid 19 در وضعیت بحرانی قرار دارند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تاکنون 484 هزار و 541 بررسی برای ارزیابی 19 نوزاد گاو در کشور انجام شده است.

310311

دکمه بازگشت به بالا