بین الملل

آبرامز:دولت آینده باید فشار بر ایران و آژانس را حفظ کند

الیوت آبرامز ، نماینده ویژه دولت ایالات متحده در امور ایران و ونزوئلا ، در مصاحبه با صهیونیست و روزنامه آمریکایی Arguminer گفت که دولت بعدی ایالات متحده با متحدان اروپایی واشنگتن برای “بیشترین فشار” بر ایران کار خواهد کرد. وی گفت که باید سیاست خود را دنبال کند. در ارتباط با برنامه هسته ای ایران ، انرژی هسته ای را تحت فشار قرار دهید.

وقتی الیوت آبرامز از وی س adviceال شد که توصیه او به دولت بایدن در مورد ایران چیست ، ادعای بی اساس کرد که اکنون ایالات متحده قدرت را در دست دارد و ایران در موقعیت ضعیفی قرار دارد. “او تشخیص می دهد که ایالات متحده برتر است. ایران تحت فشار شدید بوده و طی سالهای گذشته ضعیف شده است.” ما در قدرت هستیم و همه چیز ما باید در مذاکرات احتمالی از این مزیت استفاده کنیم. “

وی گفت: “ما منتظر همکاری گسترده بین المللی هستیم.” [علیه ایران] مورد نیاز است. “اگر مبارزات انتخاباتی تحت فشار بیشتر نبود ، من فکر می کنم اگر امروز همکاری اسرائیل ، بحرین و امارات را نمی دیدیم ، بسیار مهم بود.”

وی گفت: “ما برای ایجاد فشار بر آژانس بین المللی انرژی اتمی به هماهنگی بیشتر با احزاب اروپایی به ویژه انگلیس ، فرانسه و آلمان كه در تجارت هسته ای 2015 شركت داشتند ، نیاز داریم.” [در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران] “آن را ذخیره کنید.”

آبرامز گفت: “ما باید فشار خود را بر آژانس بین المللی انرژی اتمی بر فعالیت هسته ای ایران ادامه دهیم و فشار اقتصادی را بر ایران وارد کنیم.”

23311

دکمه بازگشت به بالا