اقتصادیکسب و کار برتر

چند ایده کادو مردانه در حد یک میلیون

برعکس یا که از سخت‌ترین کارهای دنیاست، خرید هدیه برای آقایان تقریبا کار راحتی‌ست و گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. مردها انتظار زیادی از خانم‌ها ندارند و همینکه بدانند شما تولدشان را فراموش نکرده‌اید برایشان کافی‌ست. البته به عنوان همسر، مادر یا خواهر و یا همکار باید بدانید مردها هدیه‌ای را دوست دارند که بتوانند از آن استفاده کنند و آن وسیله یا کادو کاربردی باشد. بیایید همین ابتدای ماجرا با هم به توافق برسیم،  بهتر است از کلیشه‌هایی مثل جوراب و شورت و زیر پیراهن دور شویم چرا که در این مقاله قرار نیست ما پیشنهاد خرید جوراب به شما بدهیم.

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان | پک هدیه مردانه ارزان دیجی کالا | کادو برای مرد متاهل

البته به عنوان همسر، خواهر یا مادر احتمالا شما به راحتی نیاز همسر، پسر یا برادرتان را می‌دانید و انتخاب کادو برای او کار سختی برای‌تان نخواهد بود، اما اگر به عنوان دوست یا همکار قصد خرید هدیه دارید این مقاله پیشنهادهای مناسبی برای شما خواهد داشت. تقریبا تک تک مواردی که در این لیست معرفی خواهیم کرد یک آقا را خوشحال خواهد کرد و خاطره ماندگاری برای وی ایجاد خواهد کرد. در ادامه شما را با نمونه هایی از کادو تولد مردانه آشنا می کنیم:

۱. ادو تویلت مردانه دولچه اند گابانا مدل The One Grey حجم ۱۰۰ میلی لیتر

۲. ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715

ست ماشین اصلاح فیلیپس بهترین هدیه برای آقایانیست که به مرتب بودن ظاهر و آراستگی خود اهمیت می‌دهند. این ماشین اصلاح ۱۳ سری کاربردی دارد که شامل خط ریش زن و موزن بینی هم می‌شود. شاید قیمت آن کمی بالا به نظر برسد ولی باید در نظر داشته باشید شما دارید هدیه ای به او می‌دهید که احتمالا تا آخر عمر همراه اوست و از این نظر کادوی بسیار ارزنده‌ای به حساب می‌آید.

خوبی این ماشین اصلاح این است که قابلیت شارژ سریع دارد و با ۵ دقیقه شارژ می‌توان از آن استفاده کرد. البته شارژ کامل دستگاه یک ساعت زمان نیاز دارد که در حالت شارژ کامل می‌توان ۱۲۰ دقیقه از آن استفاده کرد و به اصلاح موهای زائد صورت و بدن پرداخت. این ست ماشین اصلاح ۸ شانه برای اصلاح مو به همراه دارد که شمارا از هر ماشین اصلاح دیگری بی نیاز می‌کند.

کیفیت ساخت این دستگاه فوق‌العاده بالاست و از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و همچنین ضدآب هم است که می‌توان به راحتی آن را زیر شیر آب شست. ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715 چراغ نمایشگر وضعیت باتری هم دارد و با آن می‌توانید نگران میزان شارژ باقی مانده نباشید. ضمنا برش تمیزکننده هم همراه این ماشین اصلاح عرضه می‌شود. این ماشین جزو پرفروش‌ترین‌های دیجی‌کالاست و تعداد زیادی از خریداران نظرات مثبتی برای این دستگاه نوشته اند که خیال شما را بابت خرید راحت می‌کند.

بیش از ۲۰۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

۳. ساعت مچی عقربه‌‌ای مردانه دنیل ولینگتون مدل DW00100005

۴. کوله پشتی ورزشی آندر آرمور مدل Hustle

همراه داشتن تعداد و وزن زیاد از وسایل و حمل آنها توسط کیف دستی در مرور زمان باعث درد عضله‌ها و ستون فقرات و کمر در افراد می‌شود. اگر بخواهید لپ‌تاپ یا شارژر همراه نیز باخود حمل کنید احتمال اینکه در آینده نیاز به مراجعه به دکتر داشته باشید بسیار است. پیشنهاد ما برای آقایانی که وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند کوله پشتی ورزشی آندر آرمور است.

حجم این کوله پشتی زیبا ۲۶ لیتر است و فقط ۳۰۰ گرم وزن دارد و با طراحی ارگونومیک خود باعث می‌شود کمترین میزان فشار به کمر فرد وارد شود. جنس آن از پلی استر و چرم مصنوعی است و به صورت رودوشی، دو بندی و دستی قابل حمل است. ۲ عدد جیب داخلی دارد که برای جا دادن وسایل مختلف مناسب است، همچنین ۲ عدد جیب در کناره‌ها برای دسترسی سریع بدون نیاز به باز کردن زیپ اصلی، قرار داده شده است. این کوله پشتی همچنین یک عدد جیب بزرگ در جلو و یک عدد جیب کوچک در بالای خود دارد، همه اینها در کنار یک عدد جیب بزرگ اصلی‌ست که با زیپ دوطرفه و برای نگهداری از اسناد و کتاب در این کیف وجود دارد.

برای آقایانی که اهل سفر و کمپ زدن هستند یکی از کاربردی‌ترین ابزارها چاقوست. چاقویی که برای هدیه به آقایان پیشنهاد می‌دهیم از برند معروف است که در حقیقت دارای ۷ ابزار با ۱۰ عملکرد است. وزن کم ۳۰ گرمی آن و اندازه تقریبا ۶ سانتی‌متری در ۱ سانتی‌متری آن باعث می‌شود جابجایی آن سخت نباشد. این چاقوی چندکاره دارای قیچی، دربازکن بطری، سوهان ناخن، پیچ‌گوشتی ۲سو، پیچ گوشتی ۴سو، خلال دندان و موچین است. این چاقو یک هدیه ارزشمند و نفیس است که یک کیف کوچک نیز همراه خود دارد و خیال کسی که می‌خواهید این کادو را تقدیمش کنید راحت خواهد بود، چرا که گارانتی مادام العمر دارد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

۶. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2

اسپیکر یکی از جذاب‌ترین کادوها برای آقایان اهل موسیقی‌ست. اینکه یک اسپیکر کوچک قابل حمل همیشه همراه ما باشد و بتوانیم در جمع‌های دوستانه به موسیقی‌های مورد علاقه‌مان گوش دهیم اتفاق لذت بخشی است. اسپیکر بلوتوثی JBL Go 2 بیش از ۲۰ تنوع رنگی دارد که دست شما را هنگام خرید کاملا باز خواهد گذاشت.

بیش از ۱۷۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

۷. کیف اداری چرم چهارنظم

اگر شخصی مورد نظر شما کارمند است احتمالا بهترین هدیه ممکن این است که یک کیف اداری به او هدیه دهید تا از شر کیف قدیمی خود خلاص شود. کیف پیشنهادی ما کیف اداری چرم از برند چهارنظم است. این کیف با سایز مناسب و وزن تقریبی ۸۰۰ گرمی که دارد بسیار قابل حمل است. ماندگاری رنگ بالای آن در کنار کیفیت دوخت مطلوب، باعث شده این کیف گزینه مناسبی برای هدیه دادن به آقایان باشد. ضمنا این کیف یک بند پهن قابل تنظیم نیز دارد که از ۳۰ سانتی‌متر تا ۱۵۰ سانتی‌متر قابلیت کوچک و بزرگ شدن دارد. همچنین این کیف رسمی قابلیت حمل لپ‌تاپ تا ۱۵ اینچ را نیز به شما می‌دهد.

بیش از ۱۴۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

۸. عینک آفتابی ویستان

بهترین کادو برای فصل تابستان که آفتاب احتمال ضرر رساندن به چشم‌ها را دارد عینک آفتابی است. عینک آفتابی ویستان که البته یک عینک اسپرت است  دارای فریم گرد است و برای صورت‌های مربع، قلبی، مستطیل و لوزی مناسب است. رنگ فریم آن دارای ترکیب قهوه‌ایست و درجه جذب‌کنندگی اشعه ماورای بنفش در آن  UV 400 است. همچنین این عینک مناسب کادو لنزهای پلاریزه دارد و درون جعبه آن دستمال برای تمیزکردن شیشه عینک وجود دارد. جالب است بدانید مبدا برند ویستان آلمان است و این یعنی کیفیت این عینک بسیار قابل قبول است.

۹. کاپشن ورزشی مردانه سالومون

این کاپشن ورزشی مردانه از برند سالومون از پلی‌استر دوخته شده و دارای قدکوتاه و بالای باسن است. پارچه آن طرح ساده‌ای دارد و یقه آن ایستاده است و کلاه هم دارد. استفاده از کاپشن ورزشی برای آقایان این مزیت را دارد که بدن هنگام ورزش بیشتر دچار تعریق می‌شود و این به سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند و عمل لاغر شدن را سریع‌تر می‌کند.

۱۰. کفش پیاده روی بندی مردانه Zoku Runner NC – ریباک

وقتی صحبت از برند آلمانی در میان باشد کیفیت حرف اول و آخر را می‌زند. پیشنهاد ما برای شمایی که قصد هدیه دادن کفش ورزشی دارید یک کلام ریباک مدل  Zoku Runner NC است. البته ناگفته نماند که این کفش ساخت ویتنام است اما برند ریباک برخواسته از آلمان است و این کیفیت ساخت را تضمین می‌کند. این کفش پیاده روی بندی مردانه از پارچه و مواد مصنوعی ساخته شده و برای استفاده روزمره عالیست. ظاهر آن بسیار زیباست و به راحتی با انواع شلوار ورزشی ست می‌شود.

به منظور راحتی هرچه بیشتر و استحکام بالا، طراحی آن الهام گرفته شده از کفش‌های تنیس است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. روی کفش دارای قابلیت تهویه هواست و زیر آن بسیار سبک بوده و دارای لایه‌ای میانی است که در آن بالشتک‌گذاری شده از فوم DMX است که از شوک‌های ناگهانی به پا جلوگیری می‌کند.زیره انتهایی آن هم به نحوی طراحی شده که در برابر کشش ناگهانی بیشتری استقامت ممکن را داشته باشد. اگر خیلی قیمت برایتان مطرح نیست این کفش که در زمان نگارش این مقاله حدودا ۲ میلیون تومان است گزینه بسیار خوبی برای کادو دادن به آقایان است.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا