اقتصادی

معرفی نظام جدید دانش‌بنیان با محوریت حمایت‌های بیمه‌ای

نشست دوم از سلسله نشست‌های تبیین و معرفی نظام جدید دانش‌بنیان با موضوع حمایت‌های بیمه‌ای با حضور کارشناسان معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان، ۲۲ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش مجله خانواده، با هدف تبیین و معرفی حمایت‌های بیمه‌ای ذیل نظام جدید دانش‌بنیان نشست مشترکی بین کارشناسان بیمه‌ای معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان در روز یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در محل سالن شیخ بهایی معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این نشست که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود، کارشناسان حاضر در جلسه ضمن معرفی کامل و جامع حمایت‌های بیمه‌ای نظام جدید دانش‌بنیان برای شرکت‌ها، پاسخگوی سؤالات آنها نیز خواهند بود.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب ثبت نام و اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان به نشانی  daneshbonyan.isti.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا