اقتصادیکسب و کار برتر

سرنوشت کسب و کارهای دراپ شیپینگ در سال 2024

اگر بخواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید، مطمئنا با ایده ها، مقالات و آموزش های زیادی روبرو شده اید که به شما روش های مختلفی را برای شروع پیشنهاد میدهند.اما اگر مبتدی هستید و تجربه ای در شروع و راه اندازی کسب و کار ندارید، لازم است بدانید از شروع و راه اندازی چه کسب و کارهایی باید اجتناب کنید. در این آزموش شما را با ۶ کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم کرد که به عنوان یک مبتدی بهتر است از راه اندازی آن ها اجتناب کنید.

نکته بسیار مهمی که لازم است به خاطر داشته باشید این است که برخی از این کسب و کارها بسیار موفق هستند و توسط افراد بسیاری اجرا شده اند، اما لزوما به این معنی نیست که برای شما هم این کسب و کارها میتواند به خوبی عمل کند.حداقل اگر مبتدی هستید و پیش از این تجربه ای در حوزه آنلاین نداشته اید، بهتر است در شروع کار به دنبال اجرای دوره دراپ شیپینگ باشید. در ادامه به شما خواهم گفت چرا راه اندازی این کسب و کارها برای افراد مبتدی و تازه کار مناسب نیست.

 راه اندازی کسب و کار دراپ شیپینگ

د‌راپ شیپینگ‌‌ یک روش خرد‌ه‌ فروشی است که د‌ر آن کالا مستقیماً از انبار تامین ‌کنند‌ه و نه انبار خرد‌ه ‌فروش برای خرید‌ار ارسال می‌شود‌. د‌ر این روش نیاز به سرمایه ای برای خرید اولیه محصول و انبار داری آن نیست و به همین خاطر ریسک شما را به حد‌اقل می‌رساند‌، چون تا زمان به فروش رفتن محصول نیاز به خرید‌ آن ند‌ارید‌. شما محصولات را با قیمت عمد‌ه ‌فروشی می‌خرید‌ و قیمت‌های خرد‌ه ‌فروشی خود‌تان را اعمال می‌کنید‌.

در نگاه اول این یک روش عالی برای شروع کسب و کار اینترنتی است. اما در نظر داشته باشید که این روش اصلا برای شروع و به افراد مبتدی توصیه نمیشود. اولا که این روش کسب و کار اینترنتی نیاز به تیمی برای مدیریت سفارشات دارد، همچنین زمانی که سفارشی ثبت شود شما باید آن را از فروشنده اصلی خریدای کرده و برای مشتری ارسال کنید که این مورد نیاز به هزینه ای برای شروع دارد.

این روش در ایران خیلی جا نیفتاده و بسیاری از شرکت ها و فروشندگان در این کار همکاری لازم را نخواهند کرد. همچنین این روش به خاطر آنکه نیاز است تا شما همواره حواستان به کار و سفارشات باشد، برای تان نخواهد داشت و نمیتوانید به صورت اتوماتیک از کسب و کار خود کسب درآمد کنید. همچنین کسب درآمد دلاری دراپ شیپینگ از این روش نیاز به مهارت و تجربه دارد که به هیچ عنوان برای فراد مبتدی مناسب نیست و میتواند خیلی زود شما را از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و به سود رساندن آن دل زده کند.

کسب و کار اینترنتی مبتنی بر نمایش تبلیغات

زمانی که کسب و کاری را راه اندازی میکنید میخواهید از آن درآمدزایی کنید.

یکی از روش های کسب درآمد از سایت، نمایش تبلیغات است.

برای نمایش تبلیغات میتوانید از پاپ آپ های تبلیغاتی آزار دهنده و البته قدیمی استفاده کنید و یا در سایت های تبلیغاتی عضو شوید که بنرهای تبلیغاتی را در گوشه و کنار سایت تان به نمایش خواهند گذاشت.

اگر تازه کار هستید به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمیکنیم که کسب و کار خود را مبتنی بر نمایش تبلیغات راه اندازی کنید به این امید که بتوانید از سایت خود به این روش درآمد بالایی کسب کنید.

برای اینکه بتوانید از نمایش تبلیغات کسب درآمد کنید نیاز به سایتی پر بازدید دارید.

بنابراین برای ایجاد چنین سایتی لازم است تا تلاش و زمان زیادی را صرف کنید تا بتوانید بعد از مدتی طولانی با نمایش تبلیغات به درآمد برسید.

در حالیکه میتوانید با استفاده از روش های دیگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، خیلی زودتر به درآمد خوبی برسید.

همچنین در شروع کار، تبلیغاتی که در سایت تان نمایش داده میشود نمیتواند برای تان درآمد خوبی ایجاد کند به خصوص اگر از سایت های نمایش دهنده تبلیغات استفاده کنید.

پاپ آپ ها هم که دیگر تکلیفشان مشخص است.

نمایش تبلیغاتِ بیش از اندازه روی سایت تان یا حتی در پیج های شبکه اجتماعی تان باعث افزایش شده و برای کاربران آزار دهنده خواهد بود.

پس اگر یک کسب و کار نوپا را میخواهید راه اندازی کنید به هیج عنوان از همان روز اول کاربران و مخاطبین خود را با نمایش تبلیغات گوناگون و بی ربط به موضوع سایت تان آزار ندهید.

همچنین در نظر داشته باشید که معمولا اگر از سایت های نمایش دهنده تبلیغات برای درآمدزایی استفاده کنید معمولا سود حاصل شده بسیار ناچیز خواهد بود و شاید حتی هزینه هاست سایت تان را هم تامین نکند، مگر آنکه بازدید بسیار بالایی داشته باشید.

این روش برای شروع نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد که اصلا توجیه خوبی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی برای افراد تازه کار نخواهد بود.

 شروع کسب و کار با سایت های واسطه و زرد!

دو روش عالی برای شروع کسب و کار اینترنتی وجود دارد:

فروش فایل و همکاری در فروش.

اما بسیاری از افراد، برای شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه، کار خود را در سایت های واسطه فروش فایل آغاز کرده و یا برای همکاری در فروش به سایت های زرد با محصولات بی کیفیت روی می آورند.

اگر در اینترنت جستجو کنید، سایت های بسیاری را پیدا میکنید که محصولات مختلفی را به فروش رسانده و شما میتوانید از بین محصولات موجود که اکثرا بی کیفیت و تقلبی هستند، کالاهایی را برای همکاری در فروش انتخاب کنید.

این سایت ها اغلب به شما امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی میدهند که البته از ظاهر و کیفیت مناسبی نیز برخوردار نیست. همچنین اگر نخواهید محصول فیزیکی به فروش برسانید میتوانید از سایت های فروش فایل استفاده کرده و فایل های خود را در سایت های واسطه فروش فایل قرار دهید. در نظر داشته باشید که این روش ها گرچه میتوانند برای شروع مناسب باشند ولی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم کار خود را به این شکل شروع کنید.

اولا که در این سایت ها اغلب محصولات بی کیفیت و زردی به فروش میرسند که اصلا برای مخاطب هدف مناسب نخواهد بود و فقط میتواند اعتبار کسب و کار شما را زیر سوال ببرد. همچنین این محصولات اغلب در بسیاری از سایت های دانلود موزیک و فیلم به معرض نمایش گذاشته میشود و به نوعی تکراری خواهد بود.

اگر میخواهید از روش ، کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید توصیه میکنیم حتما سایت خود را متمرکز روی یک حوزه‌ی مشخص شروع کرده و تنها محصولات مرتبط با آن حوزه را به فروش برسانید.فروش محصولات در سایت های واسطه هم دست شما را برای گسترش سایت تان خواهد بست و هم اینکه باید درصدی از فروش محصول تان را به سایت واسطه بپردازید که برای تان سود کمی در برخواهد داشت. اگر بخواهید نحوه انتخاب محصولات پرفروش برای دراپشیپینگ را بدانید بهتر است به سایتهای معتبر مراجعه کنید

دکمه بازگشت به بالا