استان ها

۳۵ کانون فرهنگی در دوره کرونا فعال شدند | دبیرخانه کانون‌های فرهنگی در استان‌ها ایجاد شود

گروه خبرگزاری آنا ؛ در حال حاضر بیش از 1260 مرکز فرهنگی اجتماعی دانشجویی در سراسر کشور در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با مجوز ، قانون ، دبیران و اعضای خاص فعالیت می کنند.

فعال سازی مرکز فرهنگی، Arts and Social یک واحد دانشگاهی است که به طور فعال در کار گروهی دانشجویان علاقمند در زمینه های مختلف فعالیت می کند و فرهنگ اجتماعی را حفظ می کند. این واحد است. زمینه ای پویا و پویا از دانشگاه. آنها همچنین از خدمات خود بهره مند می شوند.

یکی از رویکردهای کلیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، اهمیت فعالیت های فرهنگی دانشجویی از طریق ارتقاء ، تعمیق و گسترش مرکز است که برای اصلاح قوانین اجرایی مرکز و اعلام آن در شهریورماه در دستور کار است. رابطه جنسی است. 1999 دفاتر فرهنگ دانشجویی مستقر در دانشگاه در سراسر کشور نیز از فعالیتهای مرکز فرهنگی و اجتماعی حمایت می کنند و امکانات و تجهیزات لازم را تا آنجا که ممکن است ارائه می دهند.

در سلسله گزارشها و گفتگوهایی با مسئولان فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور و دبیران مرکز مطالعات اجتماعی و فرهنگی ، خبرنگاران خبرگزاری آنا گفتند که این مراکز در قالب فایلهای خبری ارائه می شود.مرکز دانش آموز محور“نگاهش کن.


بیشتر بخوانید:

داستانی متفاوت از زندگی هنری شخصیت اصلی “عصر جدید”

دانشگاه را به یک بازیگر فعال دانش آموز محور تبدیل کنید

مرکز فرهنگ دانشجویی را باید یک سازمان جدی و رسمی دانست

مرکز فرهنگی نهادی پویا در شکل گیری شخصیت دانش آموز

دانش آموزان با 5 اختراع و 11 عنوان کتاب


در پی گفتگوی آنا و علی اصغر یاساکی ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد می خوانیم که رتبه سوم عالی ترین عامل فرهنگی مسئول امور مرکز برنده جشنواره های ملی و ملی رشد بود.

یازاکی در گفت وگو با خبرنگار گروه محلی خبرگزاری آنا ، درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای احیای فرهنگسرا توضیح داد: احیای مرکز فرهنگی بسیار دشوار است. با این حال ، به پاس تلاش همکاران در زمینه فرهنگ ، سال گذشته حدود 35 مرکز فعال در زمینه های مختلف مذهبی ، هنری و اجتماعی را مجوز و فعال کردیم.

دانش آموزان به دنبال بهبود فعالیت های خود از نظر کیفیت هستند تا در صورتی که احساس کنند فعالیت فرهنگی در فرایند رقابت دیده می شود و مورد توجه قرار گرفته است ، می توانند موقعیت ویژه ای در زمینه رقابت کسب کنند.وی با بیان اینکه مهمترین نقش فرهنگسرا ترویج فرهنگ در بدنه جامعه دانشگاهی است ، افزود: “” هنگامی که دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم و تخصص در مسئولیت اجتماعی و فعالیت های مدنی احساس تکلیف می کنند. یکی از راه های این کار فعالیت های دانشجویی در یک مرکز فرهنگی یا سیاسی است. در همین راستا ، مرکز فرهنگی می تواند دانش آموزان را برای رسیدن به این اهداف راهنمایی کند.

یکی از دانشجویان و معاون نخست وزیر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد معیارها و م componentsلفه های انتخاب بهترین معاون نخست وزیر در مدیریت مرکز جشنواره ملی رشد را برشمرد و به آنا گفت: با کل فرهنگ مقایسه کنید. و از نظر بودجه ، مرکز معیار هنگام انتخاب نماینده برتر است.

آقای یازاکی گفت که مهمترین مسئله و مشکل مرکز فرهنگی از دیدگاه دانشجو این است که از نبود برنامه ها و امکانات آنها حمایت نکند ، بلکه توجه به فعالیتهای مرکز آزاد اسلامی در مشهد است. دانشگاه ، بودجه متناسب با تلاشها و فعالیتهای مرکز وظیفه و برنامه های ارائه شده توسط مرکز ارائه می شود و مشکلات به حداقل می رسد تا در جهت ترویج و اجرای برنامه ها به منظور اجرای آنها تلاش شود. می تواند تا حد ممکن سرکوب شود سطح دشواری پایین ترین است.

وی توضیح داد که مهمترین عامل تقویت مرکز ارزیابی دانش آموزان و مرکز فرهنگی و فردیت بخشیدن به جایگاه فرهنگی آنها است. این مسئول ترویج ، هدایت و پشتیبانی برنامه است. در واقع ، این مرکز در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و سایر دانش آموزان را تشویق می کند تا در فعالیت های فرهنگی شرکت کنند.

در دوران کرونا 35 مرکز فرهنگی تجدید حیات کردند

معاون فرهنگی دانشجویی واحد مشهد دانشگاه آزاد اسلامی ، برنامه این واحد دانشگاهی در حوزه مرکز را حمایت گسترده ای از همه ایده ها و برنامه هایی که جنسیت دانشجویی دارند و از قلب دانش آموز بیرون می آید ، توصیف کرده است. ادامه: در چارچوب های قانونی و نظارتی و رعایت مقررات مربوط است ، در غیر این صورت هیچ محدودیتی برای مرکز فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی وجود ندارد.

آقای یازاکی گفت: “مقررات مربوط به مراکز فرهنگی برای ترویج مجوزها و فعالیتهای فرهنگی است ، که به واحدهای دانشگاهی اجازه می دهد تا به سرعت مجوز مراکز واجد شرایط را صادر کرده و رشد مراکز فرهنگی را در زمینه های مختلف ارتقا دهند. ما در حال تسریع هستیم.” ..


بیشتر بخوانید:

اخلاق و فعالیتهای گروهی ؛ اساس موفقیت در فرهنگسرا

مرکز دانش رضویین در دوران همه گیری کرونا چه کرد؟

5 پیشنهاد برای برگزاری بهتر دور دوم “جشنواره رشد”

تسریع روند اجتماعی شدن دانش آموزان در فرهنگسرا

با استفاده از نرده های مناسب ، فعالیتهای با کیفیت مرکز فرهنگی تسریع می شود


وی یکی از زمینه های رشد و توسعه فرهنگسرا را زمینه ای برای رقابت می داند و در شرایط رقابت در قالب جشنواره ، استعدادهای دانش آموزی بیش از پیش شکوفا می شود ، گاهی اوقات با استعدادهای بالقوه و بالقوه آنها پی می برم. توضیح دادم که انجام خواهد شد. دانش آموزان به دنبال بهبود فعالیت های خود از نظر کیفیت هستند تا در صورتی که احساس کنند فعالیت فرهنگی در فرایند رقابت دیده می شود و مورد توجه قرار گرفته است ، می توانند موقعیت ویژه ای در زمینه رقابت کسب کنند.

دانشجویان و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: در جشنواره ملی توسعه ویژه فرهنگسرا ، فرهنگسرای مشهدیسم و ​​مرکز تئاتر این واحد دانشگاهی رتبه های برتر کشور را کسب کردند. علاوه بر این ، مرکز هلال احمر و مرکز مهدویت ، با مشارکت خیران ، آستان قدس رضوی و شهرداری ها ، کارهای گسترده و مهمی را در پروژه های حمایتی وفادار و دلسوزانه انجام داده اند.

پیشنهاد اصلی یازاکی برای میزبانی و ترویج دومین جشنواره Roche de این است که واحدها و رابطان مربوطه را در ایالت مشخص و افزایش دهد و برای اعضای مرکز و منشیان ساده و روان باشد. راه توجیه تماس و آماده سازی کوتاه مدت این است که یک ویدئوی تبلیغاتی برای اولین جشنواره روش د و برای تقویت ادغام و مدیریت بهتر مراکز دولتی و واحدهای جامع تماس بگیرید و یک گزارش تصویری از روند ایجاد دبیرخانه رسمی ارائه دهید.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا