استان ها

۲۰ درصد مردم استان یزد یارانه دریافت نکردند

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده از یزد، محمدرضا فراهتی در جمع اصحاب رسانه از برنامه ریزی برای پخش این کمک مالی خبر داده است. اگر به دلایلی واجد شرایط دریافت کمک هزینه نباشید، سه ماه طول می کشد تا اعتراض کنید.

وی ادامه داد: اکثر شهروندان دو گروه تا فروردین ماه امسال با سامانه ای که سازمان هدفمندی یارانه ها تهیه کرده بود، برای افرادی که تا کنون 45 هزار تومان یارانه دریافت نکرده بودند، یارانه دریافت می کردند و درخواست مراجعه و هم اکنون دریافت می کنند. دهک دهم نیستند و مشمول دریافت یارانه نیستند.

فرهتی با بیان اینکه تحقق عدالت یکی از مهمترین شعارهایی است که از اول انقلاب تاکنون مطرح شده است، تصریح می کند: یکی از جلوه های واقعی این تحقق عدالت، اصلاح نظام یارانه ای است. دلالان، قاچاقچیان و تولیدکنندگان خارجی بیشترین سود را از ارز 4200 تومانی کسب کردند که ناعادلانه بود.

او اضافه کرد: به شماره تلفن 09233336362 و سامانه تلفنی 0216369 اعتراض عمومی شده است و مشمولان تحقیق و تفحص نیز کمک هزینه ماه گذشته این طرح را دریافت کرده اند و سهام خود را حفظ کرده اند.

مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نهایت تذکر داد. کارکنان این اداره آماده پاسخگویی به برخوردهای حضوری مردم و ثبت اعتراضات آنان هستند.

دکمه بازگشت به بالا