استان ها

یک سوم راه های استان سمنان احتیاج به ساخت دارد

شاهرود – یکی از مباحث مهم در کاهش حوادث و بهبود خدمات ، بهسازی معابر ، جاده هایی است که بیش از یک سوم در استان سمنان وجود دارد و البته کمبود بودجه برای تصدی مشترک آنها .

خبرگزاری آنلاینگروه استانها: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان واقع شده است.این استان همچنین دارای 3،784 کیلومتر مناطق شهری و روستایی است که 2.1 درصد از کل راهها را تأمین می کند. در ایران اسلامی. بخش قابل اعتماد آن این است که یک سوم این جاده ها احداث شده اند و این امر به ده ها میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد.

هزینه ساخت و یا بهسازی هر کیلومتر راه در استان سمنان با افزایش روزانه در حال افزایش است .. از طرف دیگر ، طبق گفته مدیران راه و ترابری استان سمنان ، نوسازی ماشین آلات میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد. به ویژه نگهداری جاده ، معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به مدیریت قوی دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به جاده ها و حمل و نقل اما حذف نقاط داغ حوادث که به افراد کمک می کند در صورت بروز تصادفات مجدداً راه را باز کنند و همچنین ایمنی اجرای این پروژه ها ، مدیریت راه ها در استان سمنان را بیشتر می کند. در سالهای اخیر مقصر بسیاری از تصادفات جاده ای بوده است و یا براساس گزارش پلیس نیمی از تلفات در جاده ها قرار داده شده است ، بنابراین طبق گفته برخی منابع ، بسیاری از مدیران شهری و حمل و نقل جاده ای به دنبال آن هستند. پاسخ به دادگستری

کد N1927372

دکمه بازگشت به بالا