استان ها

گسترش خدمات سلامت روان به دستیاران با راه‌اندازی مرکز مشاوره در بیمارستان امام خمینی

معاون امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ایجاد و راه اندازی شعبه ای از مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان برای رزیدنت ها در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی دکتر یلدا خبر داد.

به گزارش مجله خانواده دکتر پورگربیب با تشکر از کادر درمانی گفت: “همه دستیاران حرفه ای بیمارستان با شوق و اشتیاق با این بیماری مبارزه می کنند. آنها یکی از ستون های کلیدی کادر پزشکی برای مقابله با بیماری عروق ویروس کرونا قلب هستند. وجود دارد.” نقش و تأثیر دستیاران در بیمارستان ها توسط هیچ کس پوشیده نیست و مراقبت از کار آنها یکی از اولویت های فرعی فرهنگ دانشجویی است.

دکتر پورغریب افزود: پس از مذاکره و پیگیری ، شعبه ای از مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی دکتر یلدا با هدف ارائه خدمات ویژه به ساکنان افتتاح شد.

او توضیح داد: این شعبه از مرکز مشاوره کلینیک یاردا کار خود را برای ایجاد زیرساختی برای ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان کالج ، به ویژه دستیاران آغاز کرد و به دنبال ارائه امکانات برای ارائه خدمات بهداشت روانی به دستیاران بود. …

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه گفت: افزایش فشار ناشی از همه گیری کرونا باعث ایجاد بیماری روانی و آسیب به کادر پزشکی شده است. در همین راستا ، مدت کوتاهی پس از شیوع ویروس کرونا ، کلینیک خوابگاه و مرکز مشاوره و راهنمایی معاون مدیر در ساختمان مرکزی معاونت آماده ارائه خدمات مجازی و از راه دور علاوه بر خدمات حضوری بودند. برنجزار. برای دانش آموزان و همکاران. بیمارستان امام خمینی (ره) احساس کرد که نیاز به مرکز دارد و پس از مذاکرات موفق شدیم شعبه خاصی را در درمانگاه یلدا برای دستیاران خود راه اندازی کنیم.

دکتر پورگریب با تشکر از پیشرفت واکسیناسیون دانش آموزان گفت: “وظیفه ما است که از سلامت جسمی و روحی دانش آموزان خود محافظت کنیم و با انتخاب اهداف مناسب و انجام اقدامات م facilitiesثر ، امکانات دانشجویی داریم.” برای بهبود آن. “

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران امیدوار است با اتخاذ تدابیر م capabilitiesثر و استفاده از قابلیت های موجود بتواند در اسرع وقت از بحران همه گیری کرونا در امان بماند و آرامش را به جامعه بازگرداند. کادر پزشکی.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، دکتر پور غریب از دکتر صادق نیت ، مدیر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و دکتر رئیس کرمی ، نایب رئیس دانشگاه تشکر می کند. مرکز کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی یاردا.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا