استان ها

کلنگ‌زنی پروژه فضای روباز ورزشی روستای وار شهرستان خوی

    پروژه فضای ورزشی در فضای باز کرانزانی در روستای جنگ در شهر هوی

با حضور میرهادی کارا سید رومیانی، سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور کشوری وزارت ورزش و جوانان، پروژه فضای ورزشی در فضای باز روستای جنگ شهر هوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری وارنا آذربایجان غربیمراسم کرانزنی پروژه فضای ورزشی در فضای باز در روستای جنگ شهرستان خوی. در این جلسه دادستان کل وزارت ورزش و جوانان آقای میرهادی کارا سید رومیانی رئیس مجلس و امور کشوری و عادل نجف زاده نماینده مردم حضور داشتند. شهرستان خوی و چایپاره شورای اسلامی شهر، سجاد بایرامی مدیر کل ورزش میزبان جمعی از جوانان آذربایجان غربی و مسئولان محلی و مردم خونگرم این منطقه بود.

میرهادی کارا سید رومیانی سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و کشورهای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان اهتمام ویژه ای به زیرساخت های ورزشی دارد ما روستا داریم و امیدواریم با تلاش جهادگران هر چه زودتر این طرح ورزشی اجرایی شود.

وی همچنین از زحمات نمایندگان مردم خوی، استاندار آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان کشور تشکر و قدردانی کرد.

عادل نجف زاده نماینده مردم شریف شورای اسلامی شهرستان خوی و چایپله نیز از زحمات کارا سید رومیانی وزیر ورزش و جوانان و مردم منطقه به ویژه روستاهای جنگی قدردانی کرد. وی ابراز امیدواری کرد با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی دشمن، کار بزرگ در مسیر توسعه سرانه ورزش برداشته شود.

سجاد بهیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز از حضور کارا سید رومیانی در این مراسم تشکر کرد و گفت: ما از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

لازم به ذکر است فضای ورزشی روباز روستای جنگ شهرستان خوی یکی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به کشور به مساحت 1245 متر مربع و با تخصیص اعتبارات دولتی ساخته می شود. . با تخصیص به موقع اعتبار پیش بینی می شود تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام





آیا این خبر برای شما مفید بود؟

بر اساس نتایج به نفع رای داد رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا