استان ها

کشف 100 جسد در غزه؛ سندی آشکار از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری مجله خانواده، یکشنبه شب، حماس در بیانیه‌ای در واکنش به کشف اجساد حدود یکصد شهید فلسطینی در شهر غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال نسل‌کشی ملت فلسطین است.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، در بیانیه حماس آمده است: کشف اجساد حدود یکصد شهید فلسطینی در محله‌های الرمال و تل الهوا در شهر غزه پس از عقب‌نشینی نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی از این مناطق که بیشتر این افراد به ضرب گلوله تک‌تیراندازان نازی اسرائیلی به شهادت رسیده بودند، نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی این رویکرد جنایتکارانه را با هدف نسل‌کشی ملت فلسطین و کوچاندن اجباری آنان از سرزمین خود در پیش گرفته است.

حماس همچنین ملت‌ها و آزادگان جهان را به ادامه تحرکات خود و محکومیت جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی و نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان فراخواند.

حماس از دیوان دادگستری بین‌المللی خواست این جنایات را مستندسازی کرده و قطعنامه‌ای را برای توقف جنگ در غزه صادر و تدابیر لازم را برای توقف جنایات وحشیانه و هولناک صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و بازخواست و محاکمه این رژیم سرکش و سران آن به خاطر ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین مقابل دیدگان جهانیان اتخاذ کند.

انتهای پیام/ 

دکمه بازگشت به بالا