استان ها

کارمند و کارگر شهرداری هیچ فرقی با هم ندارند/پرهیز مدیران مناطق و خدمات شهری از پشت میز نشینی مداوم

به گزارش پرس مجله خانواده استان هرمزگان، مهدی نوبانی در بازدید از مناطق ساحلی چهار شهرداری به مدیران شهری گفت: وی تاکید کرد: بندرعباس. : اگر مردم از ما راضی باشند و کار ما مورد تایید مردم باشد می توانیم درخواست کار و خدمت کنیم. پس لطفا از هیچ تلاشی برای رضایت خداوند و خدمت به خلق او دریغ نکنید.

نوانی در این بازدید با تاکید مجدد بر تداوم نظافت سواحل و پارک های ساحلی تصریح کرد: در بندرعباس جز این ساحل و دریا جایی برای لذت بردن مردم وجود ندارد و مردم حداقل ساحلی تمیز و مرتب و زیبا دارند.

خطوط ساحلی و پارک های ساحلی همیشه نیاز به نظافت و ضدعفونی دارند، این دقیقاً مانند خدمات رسانی به مردم است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: اگر عموم مردم ناراضی هستند به این معناست که کار درست انجام نشده و این جمله کاملا اشتباه است (شما می توانید همه را راضی کنید) اما ما می توانیم نظارت و حضور موثری داشته باشیم تا کارها را دقیقاً برای جلب رضایت مردم انجام دهیم.

8

یکی از افراد ذیربط به شرح زیر گفت. او با بیان مثال واضحی از یک مدیر مزرعه، شالیزار گفت: بخشدار، مدیر منطقه و خدمات دولت محلی در وسط میدان هستند و از نشستن پشت میز خودداری می کنند. اولین نفری که به محل یا جراحی مراجعه می کند و چون اول آنجا بوده است، مدیر شهر باید پاسخگوی همه کارها و خدمات باشد. نفر اول باش

نویا گفت: “چرا فقط در کنار ساحل قدم می زنید و بهانه می گیرید خسته و تشنه هستید؟ اما کارگران باید در شیفت های ثابت کار کنند.”

مسئولین در ادامه بازدید خود با جمعی از کارگران زحمتکش بومی دیدار و بر پرداخت به موقع مزایا و بیمه آنان تاکید کردند.

مهدی نوبانی گفت: “سال آینده، ما بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تمرکز خواهیم کرد. خدمات دولت محلی باید دائماً به روز شود و ادامه داشته باشد و حتی اگر پروژه هایی وجود داشته باشد، زنجیره پاکیزگی بین شهرها و سواحل. بدون وقفه است. موقعیت مکانی 100 بار. آلمانی ها باید به محض روز اول تعمیر و بازسازی و تعمیر و آماده شوند.

وی گفت: هیچ بهانه ای جایز نیست، تنها هدف شهرداری خدمت است و بدون زحمت و تلاش نمی توان خدمت رسانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مجموعه های شهرداری مانند کارگرانی پرتلاش در عرصه نظافت هستند و نیازمند فضای سبز در میانه میدان کار و تلاش هستند.

شهردار بندرعباس در ادامه بازدید “صداقت، عدالت، و وجدان همه این کلمات چیزی بیش از گفتن و شنیدن است. هر یک از این کلمات معنای عمیقی دارد که باید با هم فکر کرد، اندیشید و فکر کرد.”

نویا در پایان بر تمیزی و مرتب بودن سواحل تاکید کرد و گفت: خیابان ها و سواحل را مرتب تمیز و مرتب نکنید، دلیلی برای کار نکردن وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا