استان ها

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید توسط بانکهای ملی و ملت در لرستان

به گزارش مجله خانواده لرستان ، بهمن جعفری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تسهیلات پرداختی گفت: ۶۱همچنین واحد صنعتی لرستان در تملک بانک ها قرار دارند که مشکلات آنها در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می شود که تا نیمه نخست سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

جعفری افزود :بانک ها موظف هستند ۴۰ درصد منابع داخلی خود را به تولید اختصاص دهند که بانک های ملت و ملی استان در این راستا و رونق تولید، ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ۲۱۶واحد صنعتی استان راکد و فاقد فعالیت هستند اظهار داشت : از این تعداد واحد تولیدی ۲۳ واحدآن به چرخه تولید بازگشت و از مجموع ۷۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸، معادل ۲۴۳ میلیارد تومان برای ادامه فعالیت به ۴۸ واحد پرداخت شد.

بهمن جعفری همچنین شرایط سرمایه گذاری در استان را مطلوب و آماده بیان کرد و گفت: سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند می توانند درخواست خود را در درگاه ملی صدور مجوزها ثبت نمایند و مراحل مختلف اداری و استعلامات سرمایه گذاری بصورت الکترونیکی در موعد مقرر امکان پذیر می باشد .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود : تمام تلاش مجموعه صنعت و معدن و تجارت استان ایجاد بستر مناسب و حذف موانع و بروکراسی های پیچیده اداری است و با جدیت در صورت بروز موانعی رفع آن را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم نمود.

46

دکمه بازگشت به بالا