استان ها

همایش بین‌المللی «هزاره شیخ جام» برگزار می‌شود/ دریافت ۲۲۷ مقاله داخلی و خارجی

حمید شجابی، مدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربچم در گفت وگو با خبرنگار آنا پرس، از برگزاری اولین همایش بین المللی هزاره ها توسط شیخ جم عارف و شاعر نامی شهرستان تربچم در این دانشگاه خبر داد. .

وی گفت: این همایش به همت اقشار مختلف مردم و با همکاری تشکیل ستاد مردمی به سرپرستی فرماندار و مجتمع چوریت مرکز آموزش و فرهنگ شهرستان و بقعه شیخ احمد جامی برگزار می شود. 1401. سازماندهی و هماهنگی شعبه تربچم دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 22 و 3 تیر 1393.

شهابی در ادامه گفت: در این همایش بزرگ بین المللی از مقامات و چهره های شناخته شده فرهنگی برخی کشورها و مناطق کشور و کشورهای همسایه مانند بنگلادش، پاکستان، هند، قزاقستان، ترکیه، ازبکستان، افغانستان و تاجیکستان دعوت شده بودند.

وی با بیان اینکه تاکنون 156 مقاله داخلی و 71 مقاله یا بیشتر به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است، گفت: با توجه به اینکه کنفرانس به صورت رسمی برگزار می شود، تمامی مقالات پس از بررسی به کنفرانس ارسال می شود. سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه شده اند و نویسندگان مقاله می توانند با دریافت گواهی حضور در کنفرانس از امتیازات علمی خود بهره مند شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربچم گفت: علاوه بر برنامه های علمی، بازدیدهای فرهنگی، مراسم و برنامه های سنتی برای حاضران در این مراسم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/4129/

دکمه بازگشت به بالا