نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری همیشه پیگیر تحقق مسائل شهری است

چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه‌سازی، ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک را بر آنانی که از کیان کشور دفاع کردند تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: پیشاپیش عید سعید فطر، عید طهارت و پاکی عید شکرگزاری را به همه مؤمنین و شهروندان شهرکرد تبریک عرض می‌نمایم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شد و در این راستا مدیریت‌شهری شهرکرد با حرکت جهادی در مسیر اولویت‌ها، فعالیت‌های عمرانی، سازندگی، فرهنگی و… شهر را مورد توجه قرار می‌دهد.

حیدری از نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، مجمع نمایندگان مجلس استان در شورای‌ اسلامی نهایت تشکر و قدردانی را کرد و افزود: این بزرگواران همیشه پیگیر تحقق مسائل مدیریت‌شهری و پشتیبان اعضای شورای شهر بوده‌اند و نظر بسیار مساعدی دارند که انتظار داریم در ادامه نیز با ارائه نظرات و حساسیت‌هایشان ما را تنها نگذارند و بهره‌مند سازند.

ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به بافت شهری

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری بویژه میراث فرهنگی، راه و شهرسازی استان باید به بافت مرکزی شهر، بافت تاریخی چالشتر و طرح‌های توسعه‌ای شهرکرد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد به تفکیک ضمن ارایه گزارش عملکرد به تبیین برنامه های سال جاری و اهداف مدیریت‌شهری مرکز استان در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان پرداختند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا