استان ها

نصب ۲۰ دوربین مداربسته در مناطق حفاظت شده محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

نصب 20 دوربین مدار بسته در مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد

مجله خانواده / کهگیلویه و بویراحمد مدیران حفاظت محیط زیست ایالت کهگیلویه و بویراحمد از نصب 20 دوربین مداربسته در مناطق حفاظت از محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داده اند.

سید اسدالله هاشمی در دیدار با کهگیلویه و مدیر صدا و سیمای مرکز استان بویراحمد ، آموزش و فرهنگ را رمز موفقیت هر کاری خواند و افزود: فرهنگ و تخیل برای محیط زیست فاجعه است. “
وی برای اولین بار امضای تفاهم نامه همکاری با یک گروه زیست محیطی در این ایالت را در نظر گرفت و گفت: “وجود دارد.
مدیران حفاظت از محیط زیست در کوگیلجه و بویراحمد با اشاره به افزایش قابل توجه آموزش محیط زیست گفتند:
هاشمی با یادآوری کمبود محیط بان در ایالت گفت: “دولت با کمبود محیط بان روبرو است اما برای اولین بار با کمک دانشگاه یاسوجو 20 دوربین مدار بسته نصب کردیم. این کمی هوشمندانه است. هفت محیط بان به هر سال بیان کنید ، اما اجازه دهید آن را حل کنیم.
او ادامه داد. “دوربین نصب شده در این منطقه به آتش سوزی ، اره برقی و شلیک گلوله حساس است و حتی می تواند تصاویر شکار احتمالی را ضبط و متخلفان را دستگیر و به صورت آنلاین به مرکز نظارت بر اداره کل منتقل کند. من این کار را خواهم کرد.”
مدیران حفاظت از محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ثبت 22 تصویر پلنگ در 14000 هکتار دنا را بی نظیر می دانند و می گویند: ثبت شده همچنین بیشتر مناطق باقی مانده را رصد می کنیم و قطعاً با پلنگ های انبوه در دنا روبرو خواهیم شد.
“ثبت یک پلنگ به این معنی است که همه انسانها اثر انگشت خود را دارند ، بنابراین پلنگ از نظر نوع خال خاص است و پلنگ در همان مکان هرگز وجود ندارد. من این کار را خواهم کرد.”
وی در ادامه جلسه ، آتش سوزی را در جنگل بلوط یک فاجعه خواند و گفت: “40٪ آب شیرین کشور از جنگل زاگرس تأمین می شود ، اما متأسفانه در سال های اخیر آتش سوزی هایی انجام شده است که این دارایی های عظیم را نابود کرده است. می توانید ببینید.”
امیر رئوف ، مدیر رادیو و تلویزیون در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روش بسیار خطرناک و گران است. “
وی اظهار داشت: تعصب دولت نسبت به خاک و آب دولت بسیار زیاد و ستودنی است. من معتقدم بیشتر مشکلات ما در فرهنگ سازی حل خواهد شد.
به گزارش مجله خانواده ، احمدپور معاون خبری صدا و سیما در کوگیلجه و بویراحمد نیز در این کنفرانس گفت:
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا