به گزارش خبرگزاری مجله خانواده در گیلین ، دکتر حمیدرضا ابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارشنبه ظهر 12 ژوئن ، لازم است که یک حوضچه با عمق مناسب لایروبی برای حرکت در یک کشتی تجاری تهیه شود. وی گفت که این یکی از مراحل اصلی آژانس بوده است. دریای خزر.
وی گفت: “این به ما این امکان را می دهد تا علاوه بر فراهم کردن استخر ایمن برای همه کشتی های تجاری ، به همه نوع کشتی هایی که وجود دارد ، برسیم.” سپس به منطقه بندر انزلی می رسد و ارزیابی می شود ، معاون مدیر کل امور دریایی و اداره کل امنیت می توانند اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهند تا عمق فعلی از 2 متر به 5 متر افزایش یابد.
دبیر بندر و مدیرکل دریانوردی گیلین علاوه بر شناسایی مناسب ترین لایروبی ، اظهار داشت: تحقیقات و اقدامات علمی مناسب انجام شده است ، با استفاده از بارهای موجود برای در نظر گرفتن شرایط و انجام کارهای لایروبی استفاده شده است. ..
ابی گفت: نیروی دریایی ناوگان برای پرتاب آن باید کشتی را به عمق دلخواه خراش دهد. وی این محدوده از ترافیک را در دستور کار قرار داد و سپس عملیات را آغاز کرد.
وی گفت: حدود دو ماه و نیم قبل از شروع این فعالیت اعتراف کرده است: تاکنون 500 هزار متر مکعب از این حوضه خارج شده است که عمق آن در حوضه بندر انزلی از 6 تا 6 است. هدف افزایش 6 متر است.
مدیر بندر ایالتی جیران سال گذشته خاطرنشان کرد: بخش فنی اقدامات لازم را برای انجام کار اسکله کشتی ها انجام داده است که کلیه شناورها در سال 1998 به پایان رسید و امسال کاملاً برای لایروبی آماده شده است. تأکید کرد که آماده است.
ابی گفت: کار لایروبی بیش از 12 ساعت بین روز و شب به طول انجامید و این اقدامات برای رسیدن به 6 تا 6 و نیم متر در بندر انزلی و کلیه دریای خزر بسیار مؤثر است. همه کشتی ها دارای مشکلات جانبی و ترافیک هستند.
وی با بیان اینکه هدف اداره بندر گیلین حفر کردن تالابهای بین المللی انزلی است ، گفت: “تا بتوانیم گامی مؤثر در این زمینه برای مردم گیلان برداریم. ما این موضوع را به عنوان یک هدف اصلی و ایده آل در نظر گرفتیم. ”