استان ها

قرارگاه مرکزی تربیتی کشور در البرز افتتاح می‌شود

مجله خانواده/ البرز مدیرکل تبلیغات اسلامی درختکاری با اشاره به اینکه وظیفه کشور بر دوش اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان البورتس است، گفت: مقرر شد ستاد مرکزی آموزش و پرورش کشور در درختکاری تشکیل شود. ..

به گزارش مجله خانواده، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق روز یکشنبه 21 تیرماه در مراسمی برای انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص اجرای طرح «آموزش دختران» با حضور حاضر گفت. بر اساس دستورالعمل این سازمان، فرهنگ اسلامی در درختکاری با فعالیت های فرهنگی انجام شده توسط مردم، نهادها، حلقه میانه و دیگران حمایت می شود.

مدیر تبلیغات اسلامی درختکاری تاکید می کند که از شعار فاصله داریم و تلاش می کنیم اقدامات فرهنگی سختگیرانه ای را اجرا کنیم.

این فرد گفت: دانشگاه امام صادق(ع) یکی از توانمندی های حوزه فرهنگی است. امیدواریم همکاری با این مجموعه ها در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی کشور ادامه یابد.

ولی بر حق با اشاره به اینکه رسالت کشور بر دوش دفتر تبلیغات اسلامی درختکاری است، گفت: مقرر شد مرکز ملی آموزش مرکزی در استان آلبولتس افتتاح شود.

وی افزود که وضعیت امروز زنان و دختران در کشور موجه است. در این راستا، انقلاب اسلامی تلاش های زیادی برای تغییر وضعیت به نفع این گروه انجام داده است.

مدیر تبلیغات اسلامی آربولتس با بیان اینکه ارتقای سطح علمی کشوری که رشد چشمگیری داشته است با اهداف و آرمان های ما فاصله دارد، افزود: نسخه امروز پروژه «آموزش دختران» با نسخه فعلی متفاوت است. نسخه کشوری. امیدواریم با این اقدامات زمینه ای برای ارتقای جایگاه زنان فراهم شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا