استان ها

سیستان و بلوچستان با وحدت شناخته شده است

مجله خانواده/ سیستان و بلوچستان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت تربیت نسل جوان، تصریح کرد: آنها را از طریق تماس نزدیک با نسل جدید در معرض خطر قرار دهید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در جمع علما، بزرگان و اقشار مختلف مردم شهرستان سراوان افزود. از یک نسل جدید

وی بیان کرد: برای خودپایداری جامعه اسلامی باید به مسائل توحیدی توجه کند و نسل جدید را پیوند ایمان و وحی تربیت کند. دشمن

جمعه امام، رئیس رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری با اشاره به حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: امن نبودند، اما با هوشیاری مردم به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی ادامه داد: با عنایت به ارادت خاصی که به رهبر معظم انقلاب سیسترن و بلوچستان داشت، هیئتی را به این استان اعزام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری گفت: سیستان و بلوچستان به ویژه سراوان به وحدت و امنیت شهره است و این موضوع بر وحدت و امنیت ملی نیز تأثیر می گذارد.

وی گفت: ما مأموریت داریم که سلام و محبت رهبر معظم انقلاب را به شما عزیزان برسانیم و خرسندیم که در خدمت مردم شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان هستیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری امام جمعه گفت:

امام اهل سنت سراوان نیز گفت:

مولوی عبدالصمد ساداتی گفت: رهبر معظم انقلاب از سراوان به عنوان شهر علم و فرهنگ، شهر طلوع خورشید در ایران یاد کرده اند و مردم این شهر به مقام معظم رهبری رسیده اند. یک تقدیم خاص

وی بیان کرد: در جلسه ای که در زاهدان در خدمت شما بودیم، قول دادید که افراد بی گناه شهید اعلام شوند و با مجرمان برخورد شود.

امام جمعه سراوان فرمودند:

وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان مردمی قانع هستند و با وجود انبوه مشکلات اعتراضی نکردند، افزود:

آیت الله مصطفی مهمی نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان نیز گفت: دشمن نیز در صدد برهم زدن این وحدت است.

امام جمعه زاهدان افزود: دشمنان دست از دشمنی بر نمی دارند و با دیدن قدرت و پیشرفت امت متزلزل می شوند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در داخل کشور رخ داده است، بر تحقیقات معقول، همه جانبه، منصفانه و دقیق از همان ابتدا در مورد این حادثه تاکید کرد و بر اساس این بررسی ها از هر طرف به دنبال محافظت از عاملان آن بود که من با آن برخورد کرده و به دنبال عدالت هستم. . در همه طرف های قضیه

آیت الله مهامی افزود: این امر بر اساس همان دلیل، بی‌طرفی و منطق رهبری اسلامی بوده و مورد توجه امام خامنه‌ای قرار گرفته است که با رسیدن گزارش به ایشان، موضوع را پیگیری کردند. به شورای عالی امنیت ملی ارجاع شد و به این ترتیب درخواست های خادمان به مراتب بیشتر از درخواست های خود مردم بود که مورد موافقت قرار گرفت و برخی از آنها عملی شد.

امام جمعه زاهدان افزود: در زیر شاهد برنامه ستودنی و هوشمندانه ایشان برای اعزام هیئتی برای رساندن سلام به مردم سیستان و بلوچستان هستیم. اطلاعات به آنها

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید می کنند که اعضای هیئت باید به حرف مردم گوش دهند و امیدوارند حضور این هیئت برای کشور ما برکت باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا