استان ها

رونمایی از هوشمند افزار “جِلوا”

مجله خانواده/ سمنان در حضور معاون گردشگری وزارت فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی و معاون بازرسی کل کشور، دستگاه هوشمند «جلوا» برای ارائه خدمات جدید گردشگری و صنایع دستی در استان سمنان اعلام شد.

در مراسم 12 بهمن 1400 در غرفه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی سمنان، دستگاه هوشمند “جلوا” با همکاری یکی از استارتاپ های گردشگری و صنایع دستی سمنان معرفی شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در مراسم رونمایی از این نرم افزار هوشمند گفت: این برنامه هوشمند حوزه ای است که خدمات نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات با ساختار صنعت گردشگری و صنایع دستی در استان سمنان ارائه می کند.

امیر کرم زاده افزود: این برنامه با مشارکت شرکت هوشمند آرمان همراه یکی از استارت آپ های فعال سمنان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری راه اندازی شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این نرم افزار هوشمند نوعی بستر بیان هوشمند مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است که از خدمات و محصولات گردشگری و صنایع دستی در استان سمنان پشتیبانی می کند.

او در ادامه می گوید: “این نرم افزار هوشمند از آخرین فناوری روز دنیا برای مجازی سازی جنبه های مختلف گردشگری هوشمند، از جمله صنایع دستی هوشمند، گردشگری مبتنی بر واقعیت مجازی، تبلیغات مبتنی بر مکان هوشمند، راهنمای تور هوشمند، و تبلیغات مبتنی بر واقعیت افزوده استفاده می کند. فروشگاه واقعیت مجازی Craft و . .. معرفی ظرفیت سمنان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا