استان ها

روزهای شلوغی در انتظار کاراته ایران است

سید حسن طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله خانواده ، درباره گرامی داشت روز شهدای ورزشکار اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهیم و وظیفه تمام ما این است که هیچوقت عزیزانی را که زندگی خود را فدای این آب و خاک کرده اند را از یاد نبریم.

وی افزود: روز شهدای ورزشکار روز بزرگی است. این عزیزان برای دفاع از مملکت به شهادت رسیدند و کمترین کاری که ما می کنیم این است که به یاد آنها باشیم. ورزشی ها همیشه به یاد شهدا هستند و این عزیزان برای ما فراموش شدنی نیستند.

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: جامعه ورزش و خصوصا جوانترها باید روحیه بسیجی را در جامعه گسترش بدهیم. اینکه بدانیم مدیون چه کسانی هستیم باعث می شود بیشتر تلاش کنیم و برای پرچم عزیز کشورمان هرچه در توان داریم را به کار بگیریم.

طباطبایی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون کاراته گفت: انتخابی های تیم ملی مردان و بانوان برگزار می شود تا تیم های ملی برای رقابت های آسیایی و جهانی آماده شوند. مسابقات قهرمانی آسیا تیم های پایه و بزرگسالان در پیش است و قهرمانی جهان ، رقابت های تیمی جهانی و داخل سالن آسیا را هم در پیش داریم و باید این تقویم شلوغ را مدیریت کنیم تا بهترین ها برای کاراته ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/

 

دکمه بازگشت به بالا