استان ها

دلالان در کشور ما کار راحتی از تولید کنندگان دارند

کارگزاران در کشور ما یک کار ساده از تولید کننده دارند

مجله خانواده / قم یک مبلغ نماز جمعه گفت: “رهبر معظم انقلاب فرمودند كه شعار سال گذشته تا حدودی انجام شد ، اما بر اساس ارزیابی های انجام شده تأثیری در اقتصاد عمومی نداشت. اگر تاثیری در زندگی مردم دیده نشود ، این اتفاق نیفتاد زیرا t ، و به همین دلیل آنها دو مسئله مهم را اضافه کردند: رفع موانع و حمایت از آنها.

آیت الله محمد سعیدی در اولین خطبه خود اولین نماز جمعه Com را گفت: طبق تفسیر آیه 33 سولا تائوبا ، به این دلیل است که خداوند ماهیت اسلام را در محور هدایت بشر و دفاع از حقیقت توصیف می کند و دین حق و دین اسلام در مسیر حقیقت قرار دارند. با وجود موانع که توسط مستکبران ایجاد شده ، مجبور خواهد شد و خواهد بود.
وی اظهار داشت که پیام این بخش پیروزی سیاسی ، علمی ، امنیتی ، دفاعی ، فرهنگی و تمدنی اسلام است که مبتنی بر مشروعیت ، منطق و بحث و در زمان ما است. تحقق این وعده و آئین اسلامی در پنج قاره گسترش یافت و تلاشهای ستمگران و ظالمان نه تنها نور خدا را خاموش كرد ، بلكه موجب رشد اسلامی نیز شد.
وی در مورد زمان تحقق این وعده الهی گفت: در آن زمان به روایت معاد حضرت مهدی (عج) و تفسیر مجیمه البیان مشهور است. روایتی با همان معنی نقل شده است. از امام باكیل (علیه السلام).
این هفته ، یک مبلغ نماز ComFriday در بیان نقش و وظیفه مسلمانان در تحقق این وعده الهی گفت: تغییر کند مگر اینکه به خودی خود باشد.
وی با اشاره به اینکه این وعده زمانی محقق می شود که مسلمانان جهان در برابر فساد و زنا متحرک نباشند ، ادامه داد: مسلمانان در هر سنی بحث می کنند ، بر اساس بحث ، ما باید برای غلبه بر دین و کسب اقتدار مادی و معنوی تلاش کنیم.
آیت الله ساعدی در خطبه دوم خود با اشاره به اینکه نیمه شعبان نشانه امید به آینده و اصلاح نهایی توسط حضرت مهدی است ، گفت: امام زمان (عج) نقش مهمی در امنیت دارد. برای راحت نگه داشتن مردم ، این سری از خواب راحت را ممنوع کنید.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) لباس امام خمینی (ره) را بر تن کرده و مدال خاموش خمینیجان را از رهبر معظم انقلاب دریافت کردند و این سربازان این مدال لباس و اشدا آریال را دریافت کردند من موافقم کفال و راما.
وی در مورد شعار امسال گفت: “رهبر معظم انقلاب فرمودند که شعار سال گذشته تا حدی براساس ارزیابی های انجام شده بود ، اما نباید تاثیری بر اقتصاد عمومی داشت. تأثیر در زندگی مردم است. این اتفاق نیفتاد زیرا باید دیده می شد ، و به همین دلیل آنها دو مسئله مهم را اضافه کردند: رفع موانع و حمایت از آنها.
او اضافه کرد: “تولید یک موضوع استراتژیک است و تحقق آن منوط به تحقق آمادگی و حمایت از آن است که با وجود تحریم های ملی و تاج گذاری توسط همه ، به ویژه توسط مقامات ، به طور کامل و کامل مورد توجه قرار گیرد. این می تواند منجر به افزایش ظرفیت تولید شود” اما شعار سال گذشته به دلیل سیاست های نادرست مبادله ، ویروس های کرونا و تحریم ها قابل تحقق نبود.
وی گفت كنگره باید قوانین و مقررات مزاحم را حذف كند تا تولیدكنندگان بتوانند كار خود را به راحتی انجام دهند. زیرا در کشور ما واسطه گری آسانتر از کار تولیدی است و تولیدکنندگان احتمالاً از نظر سرمایه و نیروی کار چندان سودآور نیستند. اما تلاش می کند تا بر اساس ایمان و عشق تولید کند.
وی خاطرنشان کرد: نهادهای دولتی مخاطبان اصلی تحقق شعار امسال هستند. وی از اختیارات وسیعی برخوردار است و مدیریت کشور را بر عهده دارد ، بنابراین ادامه داد. از نظر تولید ، برای این پشتیبانی جامع نه تنها کمک به تولیدکنندگان در تولید محصولات بی کیفیت از مبدا آنها ضروری است. همچنین ، برخی از رونق تولید مربوط به تولیدکنندگان است.
سخنگوی نماز جمعه قم افزود: “طبق سیستم تفکر رهبر معظم انقلاب ، راهکار اصلی مقابله با تحریم ها و تقویت آنها در برابر این مشکل خنثی سازی آنهاست. زمان هزینه تحریم ها را افزایش می دهد و آنها را آسیب پذیر می کند. جنسیت را افزایش می دهد.”
وی ادامه داد: حفظ وحدت و انسجام ملی ، تقویت در همه زمینه ها ، بی اعتمادی به دشمن ، رفع تحریم ها از طریق مذاکره ، خنثی سازی تحریم ها و ظهور یک دولت انقلابی جوان. بیش از آنکه به فکر باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا