استان ها

دختران فوتبالیست پلدختری آماده حضور در مسابقات کشوری

به گزارش مجله خانواده لرستان ، آرش قیاسیان با بیان اینکه از هیچ تلاش و کوششی برای حمایت از ورزش بانوان فروگذار نکرده ایم ، افزود: هر جا که توان داشته ایم پیگیر رفع مشکلات بانوان فوتسالیست پلدختری بوده ایم و کوتاهی نکرده ایم .

وی بیان کرد: ورزش بانوان در لرستان در سایه نیست و خوشبختانه نگاهها به این ورزش نگاهی مبتنی بر توجه و حمایت بوده است که نمونه کوچکی از این نگاه مثبت حمایت از فوتسالیست های پلدختری برای حضور در رقابت های لیگ دو فوتسال کشور بوده است .

حمایت ها از فوتبال بانوان ادامه خواهد داشت

فرماندار پلدختر نیز در این مراسم گفت : حضور بانوان فوتسالیست پلدختری در سطح ملی برای ورزش شهرستان پلدختر مایه مباهات است .

حمید خادم افزود: اینکه با دست خالی مجموعه ای از دختران فوتسال پلدختر در لیگ دسته دوم کشور حضور دارند نشان می دهد ظرفیت ها و پتانسیل ها بالاست و باید این استعدادها مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت : نگاه ما به ورزش بانوان مثبت است و از اینکه قدمی هر چند کوچک در راستای حل مشکل تیم بانوان پلدختر برای حضور در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور برداشته ایم ، خوشحالیم و قطعا این حمایت ها ادامه خواهد داشت .

فرماندار پلدختر اظهار کرد: در دیدار نخست با بانوان فوتسالیست پلدختری عرض کردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد و الان خوشحالم قول هایی که داده ایم عملیاتی شده و قدم هایی هر چند کوچک برای مرتفع شدن دغدغه های دختران فوتسال پلدختر برداشته ایم .

وی گفت: حمایت از ورزشکاران زن به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه در دستور کار است و به بانوان ورزشکار اطمینان می‌دهیم به‌طور جدی به‌دنبال رفع موانع پیش روی آن‌ها در بلندمدت خواهیم بود.

46

دکمه بازگشت به بالا