خدمات آزمایشگاهی در اختیار پژوهشگران، استادان و دانشجویان

قابلیت های آزمایشگاهی ؛ خدمات تحقیقاتی / 58 کشاورز گفتند

مهدی زارع در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان ، امکانات و توانایی های آزمایشگاه و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان را تشریح کرد. از همه مهمتر ، حضور علمای برجسته و معتبری مانند مرحوم آیت الله سید عبدالعلی اندیشمندان بزرگ اسلامی آیت الله و آیت الله سید معیتبا مصابی ویلائی بسیار مهم و استراتژیک هستند.

او اضافه کرد: با توجه به قابلیت های مهم و برجسته شهر ، مرکز آموزش و پرورش شهر باید در سطح اول باشد. به برکت انقلاب اسلامی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در فوریه 1982 برای ارتقا جایگاه علمی این شهر تأسیس شد. واحد دانشگاهی ، به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های علمی در جنوب کشور ، دارای مراکز مختلفی مانند خنج ، اوز ، گراش ، بایرام و جویم است و دارای هزاران متخصص حرفه ای و برجسته در جامعه علمی ملی است. اعزام دانشمندان بسیاری از آنها در پست های مهم دولتی و غیردولتی فعالیت می کنند و طیف گسترده ای از افراد مشغول به کار هستند.

لارستین ، مدیر دانشگاه آزاد اسلامی ، گفت: “به عنوان یک دانشگاه سطح 1 ، این واحد دانشگاهی رشته های فنی و مهندسی و علوم انسانی را تا سطح مدرک دکترای تخصصی و پزشکی انجام داده است. در میان اساتید برجسته و شایسته ایالتی و کشوری. و از مزایای نرم افزار و سخت افزار عالی برخوردار است.

واحد تجربی شعبه لارستان

موسسه تحقیقات واحد لارستان

زارع گفت: به کیفیت آموزش توجه کنید ، ملافه تحقیق مدت هاست که در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قرار دارد و به دلیل تنوع در رشته های مختلف ، از آزمایشگاه هایی با شهروندان ، معماری ، نقشه برداری ، پرستاری و مامایی بهره مند شده است. با رعایت استانداردها ، محققان ، اساتید ، دانشجویان.

وی درباره امکانات آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به آنا گفت: مدیر و مهندس. “

موسسه تحقیقات واحد لارستان

مدیر واحد دانشگاه آزاد اسلامی لارستین توضیح داد: به عنوان مثال ، در آزمایشگاه مقاومت مواد در زمینه مهندسی عمران ، تجهیزات خمش نامتقارن ، پیچش الاستیک ، نیروهای برشی و لنگرهای خمش از مارک های مشهور جهان تولید می شوند. مکانیک و آزمایشگاه خاک 3 محور ، اسناد بوتل ، چکش ها و قالب های فشاری ، نفوذپذیری کاساوا و خاک در بارهای ثابت و متغیر. همه اینها از شرکتهای معتبر اروپایی خریداری شده است.

آقای زارع به شرح زیر اشاره کرد. همه این امکانات در ابتدای ترم تنظیم می شوند و پس از نیاز سنجی ، هر ترم در صورت لزوم دستگاه های جدیدی به امکانات آموزشی این واحد دانشگاهی اضافه می شود.

موسسه تحقیقات واحد لارستان

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا